Colgate Max White Optic Tandpasta 75 ml

3,3 5 0 17 17 Colgate Max White Optic tandpasta zorgt voor direct mooie, witte tanden. De Colgate Max White Optic tandpasta bevat een klinisch bewezen formule wat 100% van de oppervlaktevlekken verwijdert. De tandpasta bevat optische witmakers voor een krachtig en direct whitening effect. Het effect is tijdelijk. <br /> Voordelen van de Colgate Max White Optic tandpasta: <ul> <li> Bevat optische witmakers voor een krachtig en direct whitening effect. Het effect is tijdelijk </li> <li> Dagelijks gebruik is veilig voor het glazuur </li> <li> Klinsch bewezen formule Als enkel een glimlach zoveel vreugde brengt, is het de moeite waard hem te beschermen met Colgate. </li>
Colgate Max White Optic Tandpasta 75 ml

Reviews

22/12/2021
verschrikkelijk van smaak
Vanaf je begint te poetsen overheerst een soort anijssmaak. Maar er treed geen gevoel van frisheid op na het poetsen. Zelf niet na het 2 x na elkaar poetsen. Ook ontbreekt de korrel waar door je tanden lekker fris aan voelen.
08/08/2021
gewoon goed
Gebruik deze al jaren heb ook andere geprobeerd maar kom toch altijd terug naar deze
08/07/2021
Goed
Envouding te gebruiken ook voor kinderen
07/07/2021
Doet wat het moet
Lekker en fris, al snel resultaat... laat een fijne smaak na
28/06/2021
Fris
Fris van smaak en gewoon goed maar niet zoveel witter dan andere
17/06/2021
Tandpasta
Ik vind niet dat het doet wat ze moet doen, ik vind de signal heel veel beter
11/06/2021
Matig resultaat
Frisse smaak, je tanden worden wel iets bleker na lang gebruik maar is ook gene grote verbetering
11/06/2021
Goed
Goede mintsmaak Schuimt heel veel wat ik liever niet heb
10/06/2021
Fris en wit
Zo tevreden van deze tandpasta. Je mond voelt fris maar het is niet te pikant. Na een week zag ik ook een duidelijk verschil in de kleur van mijn tanden. Ik heb wittere tanden en een frisser gevoel!
09/06/2021
Meer verwacht
Deze whitening tandpasta meerdere maanden gebruikt met niet zo veel resultaat. Mijn tanden zijn lichtjes witter maar na langer gebruik blijft het gewoon dezelfde kleur. Buiten de whitening-aspect is het wel een heel goede tandpasta
08/06/2021
Geen effect
Ik verwachte dat mijn tanden zichtbaar witter zouden wordenD na 2/daf poetsen met de tandpaste heb ik geen verschil gemerkt. Voor mij werkt deze tandpasta dus niet. Ik zou hem niet aanraden
06/06/2021
Goed
Prachtig resultaat, al is het maar tijdelijk. Wel aan de dure kant.
04/06/2021
Colgate
Je ziet na eventjes gebruiken toch verschil
03/06/2021
Goede kwaliteit
Werkt heel goed voor je tanden witter te maken, ik gebruik hem nog steeds dagdagelijks. Hij is ook niet te straf van smaak.
03/06/2021
Colgate
Na enkele keren poetsen zie je een duidelijk verschil. Vind hel wel aan de dure kant. Ook de smaak is ok.

Vraag & Antwoord

Laden...