Dreft Afwasmiddel original

4,8 5 0 39 39 Elke druppel Dreft original citroen geeft die langdurige reinigende kracht die je afwas nodig heeft.
Dreft Afwasmiddel original

Reviews

02/10/2022
Beste van het beste
Super ontvetter. Zelfs met koud water, doet het nog zijn werk. Zuinig in gebruik. En ruikt zalig.
01/09/2022
Heel goed
Dreft een eeuwigheid ken ik dit…altijd al goed geweest…het enigste wat ik de laatste maanden op gemerkt heb…is dat je er nu meer moet van gebruiken dan vroeger…en hij ontvet minder dan jaren voordien
23/12/2021
Dreft
Je hebt er inderdaad heel weinig van nodig en ontvet de afwas supergoed! Ik zou niet eens geen goedkoop produkt meer willen... ik ben en blijf trouw aan Dreft! + is ontzettend zacht voor je handen!
22/12/2021
dreft zoals ik hem al 30 jaar ken
hoeft weinig uitleg.. doet wat het moet doen
20/10/2021
Beste doeltreffende afwasmiddel
Ik vind dreft heel goed voor de vette vuile vaat. Schuimt goed en je hebt er niet veel van nodig. De geur is ook goed.
09/10/2021
De enige en echte
Ik gebruik al jaren enkel Dreft afwasmiddel. Het doet wat het belooft, je hebt niet veel product nodig. Dreft is ook een multifunctionele product, en het is een geweldige make-up remover. Het is goede middel om jouw make-up borstels en sponzen te kuisen.
17/09/2021
Dreft
Een blijvertje,vooral de groene. Ik gebruik het zelfs om te poetsen,ramen wassen.. Goede ontvetter en beetje nostalgisch,maar blijft de beste. Aanradertje :koop het in promotie in grote hoeveelheden.
10/08/2021
ronny
ik wil geen ander Het beste afwasmiddel.
28/06/2021
Top
Ondanks alle concurrentie en verschillende merken blijft deze originele nog altijd de beste
25/06/2021
Dreft afwasmiddel
Na heel veel merken uitgetest te hebben blijft dreft de beste.
17/06/2021
De beste
Dreft is en blijft de beste... En gaat lang mee...
15/06/2021
Blijft de beste
Wij zijn zeer tevreden over Dreft. Zelf hebben wij geen vaatwasmachine en wassen we dus alles af met de hand. Met Dreft krijgen we alles proper en hebben we niet veel afwasmiddel nodig. We doen zeer lang met 1 fles.
Dreft is echt de beste
Niet veel van nodig. Is echt de beste. Ontvet,reinigt en doet glanzen
Doet wat het beloofd
Veel minder van nodig dan verdunde imitaties. Dreft doet wat het beloofd.
Dreft is the best
Hiervan kan je echt zeggen dat de reckzme waar is. Ontvet krachtig, en je hebt er weinig van nodig. De originele Dreft is de beste.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord