La Roche Posay Lipikar Baume AP+M

5 5 0 4 4 LIPIKAR Baume AP+M brengt het huidmicrobioom opnieuw in evenwicht. Het verzacht de huid onmiddellijk en vermindert het gevoel van jeuk. Met anti-terugval effect. Het helpt de perioden tussen uitbraken van droge huid verlengen. Het voedt de huid en helpt de beschermende huidbarrière herstellen. Geschikt voor baby’s, kinderen en volwassenen met een zeer droge huid met neiging tot eczeem of allergie-gevoelige huid.
La Roche Posay Lipikar Baume AP+M

Reviews

25/01/2023
perfect voor droge huid
ik heb zelf droge huid exeem en dit is het ideale product om winters minder hardte maken voor mijn huid..huid is niet meer stram maarsoepel en ookschilfering verdwijnt..top!
18/01/2023
Mocht ik 10 sterren mogen uidelen...
Mocht ik 10 sterren mogen uidelen, kreeg het minstens 11 sterren. Dit is het product dat ik vaak gebruik om het jeuken tegen te gaan. Een vettigere textuur, maar trekt redelijk snel weg. Indien ik dit product gebruik, weet ik met zekerheid dat mijn huid minder tot niet meer gaat jeuken! Een leuke gedachte toch?
06/01/2023
Merkprodukt
Het is wat duur voor dagelijks gebruik…. Maar heel aangenaam van geur en vlot te combineren met de aangepaste gel / douche
06/01/2023
aanrader
Wie een droge, jeukende huis heeft moet zeker deze lipikar eens proberen, gemakkelijk smeerbaar, gemakkelijk doseerbaar. Na een tijdje te gebruiken verdwijnt de jeuk en de droge huid verdwijnt, we gebruiken deze ook bij onze kids want spijtig genoeg heeft ons gezin er allemaal last van.

Vraag & Antwoord

Laden...