LU Tuc Crackers Original

4,7 5 0 6 6 Het vertrouwde luchtig en krokante gezouten TUC koekje.
LU Tuc Crackers Original

Reviews

07/12/2022
Kleine krokante klassieker
deze krokante klassieker in een meeneem verpakking. super lekker, lichtjes gezouten smaak, handig om mee te nemen of een kleine portie te eten. Topper!
03/12/2022
Getukt
Deze zijn zo lekker. Je blijft er van eten, een heerlijke smaak. Voor je het zelf door hebt, heb je de laatste tuc in je hand.
15/07/2022
heerlijk
Na al die jaren nog heerlijk om te eten. Een knapperige smaak, die ik heel graag heb en gemakkelijk om vast te houden. Een pakje is snel op. Aanrader op feestjes, aperitief. Ik ken niemand die deze niet lust zelfs de kleine kapoentjes zijn er weg van.
18/01/2022
Nostalgie
Waarschijnlijk 1 van de weinige dingen die na 20 jaar nog hetzelfde smaakt :) Super lekker, een beetje meer zout zou wel mogen
22/10/2021
Zout cracker
Vooral de natuur smaak vind ik lekker. Heerlijk als versnapering/aperitief koekje. Lekker zout,lekker licht. Eens iets anders en betaalbaar
09/10/2021
Blijf je van smullen.
Deze koekjes zijn zo lekker en licht dat je er blijft van eten. Ze zijn hebben een krokante beet waar ik van hou. Ze zijn lekker zoals ze zijn maar je kan er ook bv platte kaas of dergelijke opsmeren. Smakelijk.

Vraag & Antwoord

Laden...