M&M’S Choco Eggs

4,2 5 0 6 6 Heerlijke paaseitjes van melkchocolade gevuld met mini m en m’s. Ideaal om te delen! <li>Heerlijke M en M’s chocolade eitjes gevuld met een chocolade bite <li>Om samen te delen <li>Speciaal voor de paasdagen
M&M’S Choco Eggs

Reviews

12/04/2024
Heerlijk
Deze paaseitjes vallen hier in de smaak, ook bij de andere kindjes en volwassenen. Verschillende smaken voor ieder wat wils. Wij vinden ze goed zoals ze zijn en raden het iedereen aan. MMMM
11/04/2024
Heerlijk suiker momentje.
Deze eitjes zijn overheerlijk . Ik raad ze iedereen aan.
05/04/2024
Super lekker !
In de eitjes zitten kleine stukjes m&m. Onze kinderen zijn er dol op! Lekker van smaak en een krokantje erin. De paashaas heeft goed gekozen dit jaar ! Ik raad dit product zeker aan als je van chocolade houdt.
26/03/2024
Heerlijk!
Ik vind dit zelf enorm heerlijk. Heel fijn om in een kommetje te doen en lekker met je vriend samen voor de tv! Echt genieten
16/03/2024
Zeer lekker!
Onze kindjes vonden deze paaseitjes zeer lekker Vind het vooral een pluspunt dat het niet zoals alle andere eitjes enkel chocolade is maar met kleine stukjes m&m's erin Zeker een aanrader!
07/03/2024
Zeer scherpe buitenkant
Chocolade is lekker zacht maar de mm hulsel is erg scherp kwets binnenzijde mond Maakt het ook niet aangenaam om te eten

Vraag & Antwoord

Laden...