NIVEA Q10 Firming + Bronze Body Lotion

5 5 0 3 3 Omarm je zomerse gloed! De verstevigende formule met Q10 verbetert de elasticiteit van de huid in 10 dagen. Bouwt een natuurlijk gebruinde look op voor een stralende, zomerachtige huid. Je zult genieten van de frisse geur! Intensieve hydratatie. Huidvriendelijk dematologisch goedgekeurd.
NIVEA Q10 Firming + Bronze Body Lotion

Reviews

28/04/2024
Super product
Een heel goed product. Ruikt lekker, geeft een mooi tintje en smeert heel goed uit. Gebruik het al jaren
16/03/2024
Hydration met een glow
Na elke douchebeurt smeer ik dit op mijn lichaam. De lotion trekt snel in en geeft mijn lichaam een extra glow.
17/08/2023
mooie glans, mooi bruin en gehydrateerd
Dit is een topper van formaat, mijn huid glanst en is mooi bruin, maar bovenal, hij is echt goed gehydrateerd. Geen droge schilfertjes meer te zien, en ik heb precies een verjongingskuurtje achter de rug, neen, voor mij geen andere bruinenede bodycrèmes meer, voortaan neem ik enkel deze van Nivea nog want hij doet alles wat ik verlang, mooie glans, heel mooie tint bruin en een zeer goede hydratatie, wat wil je nog meer ?

Vraag & Antwoord

Laden...