Ola Ijs Raket 9x55 ml

4,9 5 0 7 7 Ola Raket is een kinderijsje met de verassend frisse combinatie van ananas-, framboos- en sinaasappelsmaak. Water ijs ideaal voor kinderen. Ijsje zonder kleurstoffen.
Ola Ijs Raket 9x55 ml

Reviews

29/08/2022
lekker
Verfrissend ijsje, perfect voor een warme dag.
29/03/2022
Raketje
Een zeer lekker ijsje voor groot en klein op warme dagen
02/10/2021
Lekkere verfrissing
Ik vind deze waterijs raket van ola goed. De verschillende smaken in het ijsje vind ik lekker. Wat ik zou veranderen aan het ijsje is de zoetigheid wat minderen want ik hou er niet zo van.
08/09/2021
Rocket het zalige ijsje
Ik vind het heerlijk vooral ‘savonds na een warme dag bij de tv ik eet er elke dag een
15/08/2021
Raket ijs
Super lekker. Was al van jong meisje fan
11/08/2021
Lekker ijsje
Ik heb 2 kleinkinderen. En die zijn supper fan van de ijsjes maar ja hoe komt dat. Hun mama is daar ook zot van en ja die had het dan weer van mezelf. Het zit dus al even in de familie. Moet zeggen dat de smaak heel lekker is. Dat ik wij dus de smaak herkennen van de echte met de namaak. Voor ons is er de smaak van fruit die doorslag gevend is. En echte aanrader
06/08/2021
Jammie
Kids zijn er dol op en mama ook super verfrissend en lekkere smaak koop dit elke week bijna kids smullen er dagelijks van dus geen tijd om in diepvries te blijven liggen hoor. Strakd nog om nieuwe doos

Vraag & Antwoord

Laden...