Signal Bio Whitening Tandpasta

3 5 0 1 1 Signal Bio Whitening Tandpasta met natuurlijke plantenextracten is BIO gecertificeerd. De tandpasta garandeert een efficiënte en natuurlijke bescherming tegen tandplak en versterkt je tandvlees.
Signal Bio Whitening Tandpasta

Reviews

17/01/2022
Wennen
Net als iedereen, vind ik het normaal, dat bij het tandenpoetsen, het schuim uit mijn mond loopt, je achteraf een fris en schoon gevoel hebt na het tandenpoetsen. Helaas ervaar ik dit niet zo bij deze bio-sensodyne. Er komt geen schuim vrij bij het poetsen. Ook niet na 2 en zelfs niet na 3 keer poetsen. Geen fris en schoon gevoel. Het is net of ik mijn tanden met suiker heb gepoetst. Ik heb zowel de tandpasta met houtskool als met cocos getest, helaas kunnen geen van beiden le bekoren Dus is het terug naar 3 keer per dag met Sensodyne white repair met de Oral B genius, het tandflossen en naspoelen met mondwater voor het heerlijke frisse mondgevoel. Misschien went het beter als ik geregeld afwissel. Heb je echter een hekel aan het overmatige schuim, dan raad ik echter deze bio-sensodyne voor de volle 100% aan.

Vraag & Antwoord

Laden...