Biodermal After Sun Gel crème

4 5 0 13 13
Biodermal After Sun Gel crème

Reviews

16-08-2023
Voelt fijn aan mijn huid en werkt goed
In het weekeind werk ik vaak bij een buiten zwembad, dus komt het best vaak voor dat ik een beetje verbrand. De Biodermal After Sun werkt goed, is makkelijk en fijn om aan te brengen en uit te smeren, niet vettig of kleverig, ruikt lekker maar niet te sterk, helpt mijn huid te verzorgen en hydrateren. Mis wel een wat meer verkoelend effect, dat het branderend gevoel snel weghaalt.
Biodermal After Sun Test
Heerlijk verzachte en voedende After Sun na het zonnebaden of zonnebank. Crème is iets aan de vette kant, maar hierdoor goed smeerbaar en je hebt weinig nodig voor groot oppervlak. De crème heeft een mooi lichtblauw kleurtje en een subtiele lekkere geur. In mijn ogen een goed product.
Zeer fijn product
Smeert lekker uit verkoeld ruikt lekker plakt niet glimt ook niet.
aftersun creme
eindelijke kunnen uit testen na weken slecht weer, ik moet zeggen ik ben zeer verast heerlijk verkoelbaar lekker smeerbaar , ik zou het iedereen aanraden
14-08-2023
Beste after sun
Ik heb het eindelijk de after sun kunnen uitproberen, want de zon is eindelijk gaan schijnen. Wat ik fijn vind aan deze after sun is dat het snel intrekt ten opzichte van de andere gels die ik gebruikt heb.
12-08-2023
De crème ruikt lekker en smeert goed uit
Ik ben er erg blij mee ,ik persoonlijk zal hem niet snel aanschaffen vanwege de prijs
10-08-2023
Niet kunnen testen. Product stuk
Product was bij ontvangst stuk. Aangezien via de site
09-08-2023
after sun gel cream
Heerlijke niet vette crème die direct intrekt. Je voelt meteen een gladdere huid.
Hele fijne aftersun
Hele fijne aftersun, trekt snel in, en hydrateert je huid. Na flink verbrand te zijn in de Spaanse zon, in de avond opgesmeerd en in de ochtend was mn huid alweer helemaal rustig en was de roodheid weg waardoor we nog meer van de zon konden genieten, ook word je huid er fluweelzacht van.. Nooit geen andere crème meer voor ons!!
08-08-2023
Het product doet precies wat het beloofd
Dit product kan je sowieso ook gebruiken als een bodylotion want echt dit heeft mijn huid echt nodig. Het is zo droog dat het soms gewoon sneeuwt. (Bijwerkingen van medicijnen)Ik begon met mijn benen die voelde als schuurpapier en ze zijn nu gewoon zacht. Mijn huid heeft het helemaal opgenomen en het voelde zo lekker fris en het ruikt heerlijk. Zelf ben ik blij dat het een gel creme is en geen dikke vettige crème. Als aftersun zal het heerlijk verkoelend zijn en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Ik raad deze echt en zal zeker nog meer gaan halen.
Neutraal, geen geur
Voor mijn gevoelige huid kon ik het goed gebruiken. Trekt snel in. Verkoelend effect is erg fijn
Fijn product
Heerlijk product na gebruik voel ik dat me huid goed aanvoelt.
Heerlijk product
Heerlijk zacht makende aftershave sun gel Die niet plakt

Testersgallerij

Vraag & Antwoord