Snickers Crisp

4,5 5 0 18 18 Snickers crisp combineert het bekende Snickers recept van karamel, pinda''s en melkchocolade met Crispy gepofte rijst voor extra bite. Een unieke nieuwe smaakcombinatie. Probeer het zelf!<ul> <li>Unieke nieuwe smaakcombinatie</li> <li>Met een lekkere bite</li> <li>Makkelijk om te delen: elke individuele verpakking bevat 2 losse repen</li> </ul>
Snickers Crisp

Reviews

01-08-2022
Anke
Heel veel erg lekker ,om het tussendoor te nuttigen
16-07-2022
Twinning
Deze snicker is lekker maar het doet me een beetje denken aan zo'n lion chocolaatje. Het foet me daar aan denken omdat het zo wat dezelfde textuur heeft door die crunchy balletjes in de snicker.
02-04-2022
Lekker
Heel erg lekker. Ook handig dat het in 2 kleine portie is,zo kan je ook makkelijk een reep delen. Dus ja. Zeker een aanrader. Ik koop deze altijd bij de action.
07-03-2022
Erg lekker
Erg lekker smaak blijft goed hangen echt een aanrader Omdat pinda smaak en chocolade goed op elkaar afgestemd is Niks hoef er veranderd worden Dit prodruct zou ik zeker aan raden aan me vrienden
06-03-2022
Jammie
Heerlijk hoor een snicker, maar nu crispy gewoon nog lekkerder. Ik hou van het geluid van gepofte rijst met chocola
Crispie
Erg lekkere repen lekker crispie en stilt je honger
Snicker
Erg lekker en voor herhaling zou ik ze zeker kopen En makkelijk mee te nemen
Lekker!!
Toen ik dit product zag moest ik het hebben! En het was heerlijk lekker chrispy! Het product was ook niet te hard het was echt precies goed.
28-02-2022
snicker crisp mjum
een lekkere snicker maar dan met een soort van crunchy rijst er in. echt lekker maar wel met de herkenbare smaak van snickers
28-02-2022
Verslavend...
Dus dit is superlekker en verslavend ook want nu haal ik het cker 2-3 keer per week.....Super!!
27-02-2022
Snoepzin
Een heerlijke lekkernij boor bij de koffie of zo als tussendoor
26-02-2022
Echt heerlijk
Heeft een heerlijke bite en makkelijk te delen
25-02-2022
Stickers reep
Niet lekker voor mij en voor mijn vriendin op haar verjaardag
24-02-2022
Snickers
Mijn kinderen zijn er gek op Is weer eens wat anders dan 🥜
23-02-2022
Verrassend lekker
Eerst dacht ik na 1 hap geen verschil bij normale maar daarna toch net wat lekkerder zeker v herhaling vatbaar

Vraag & Antwoord

Laden...