Starbucks Caramel Macchiato Koffiecups

4,6 5 0 25 25 Geïnspireerd door de Starbucks caramel macchiato die je zo lekker vindt. Verwen jezelf met de heerlijke romige zuivel en karamelsmaak. Thuis gemaakt met jouw Nescafe Dolce Gusto koffiemachine.<ul> <li>Koffiecups voor het Nescafe Dolce Gusto systeem</li> <li>100% arabica</li> <li>By Nescafé dolce gusto</li> <li>Onze klassieke karamel</li></ul>
Starbucks Caramel Macchiato Koffiecups

Reviews

02-09-2022
Lekker
Ik vind dit wel echt de lekkerste caramel machiato die te koop is in de winkel, lekker zoet. Vind ze wel aan de dure kant
13-08-2022
Lekkere koffie
Ik heb verschillende soorten Caramel Macchiato uitgeprobeerd maar ik kan met zekerheid zeggen dat deze er met kop en kont boven uitsteekt. Ondanks dat deze wat duurder is omdat er meer in de verpakking zit raad ik hem zeker aan.
04-07-2022
Lekkere koffie
Super lekkere koffie, goed van smaak, je proeft de caramel ook erg goed. Smaakt zoals ze hem bij de starbucks verkopen en is makkelijk thuis te maken. Ik raad dit product vaak aan vrienden en familie aan.
01-04-2022
Koffieverwennerij
Heerlijke caramelsmaak, doosje was snel leeg .
10-03-2022
Koffie Starbucks
Het smaakt netzo als bij Starbucks haalt
08-03-2022
Heerlijk
Het is heerlijk alleen het nadeel van de twee cupjes
07-03-2022
Heerlijk
Heb deze bij een kennis gehad en echt zo lekker de caramel proef je heel goed
05-03-2022
Starbucks latte macchiato caramel
Normaal gesproken gebruik ik alleen de cups van Dolce Gusto zelf, maar voor deze van Starbucks maak ik graag een uitzondering. Heerlijke koffie met een goeie caramel smaak. Een grotere doos zou super zijn 😉😉😉
04-03-2022
Csramel koffie
Het was hele lekkere koffie de csramel proef je er lekker in prima koffie
02-03-2022
Erg lekker
Zag ze in de winkel staan en dacht die moet ik proberen. Geen spijt van gehad de koffie was heerlijk, een aanrader
01-03-2022
Starbucks dolce gusto
Lekker thuis in je eige dolce gusto apparaat,heerlijke caramelkoffie maken,en genieten.precies de juiste maat op de cups,zodat je de juiste hoeveelheid zelf kan maken
01-03-2022
Lekker product
Hele lekkere romige koffie, beetje vervelend dat je 2 cups per keer moet gebruiken maar verder is het heel fijn.
Goed
Het is echt goed en je voelt de koffie ook goed
Super lekker
Het smaak net als Starbucks zelf, en het is makkelijk te maken vooral s'ochtends
Kopje Starbucks koffie
Naar mijn smaak vind ik het iets te zoet maar verder is tie echt verrukkelijk

Vraag & Antwoord

Laden...