Activia Yoghurt naturel

3,7 5 0 3 3 Om deze heerlijk milde yoghurt te maken, laten we melk langzaam fermenteren met onze unieke mix van yoghurtculturen. Activia naturel is lekker om zo te eten, maar is ook lekker te combineren.
Activia Yoghurt naturel

Reviews

05/03/2023
Naturelle gezonde yoghurt.
Ook al is dit een natuurlijke yoghurt zonder enige smaakversterker toch vind ik hem lekker van smaak. Hij is licht verteerbaar en zeker gezond. Niemand houdt mij of jullie tegen om hem wat op te fleuren met wat fruit en/of noten en ja dan heb je zeker jezelf verwend met een gezond en energierijk ontbijt of snack.
05/03/2023
Een gezonde yoghurt.
Deze yoghurt is natuurlijk en dan zou je kunnen zeggen dat hij niet veel smaak heeft maar... hij smaakt echt wel naar een smeuig gezond yoghurtje en niemand houdt je tegen om hem wat extra smaak zelf mee te geven want dit is net het leuke eraan. Heb je nog wat fruit of nootjes over? Hop in het potje, eventjes mengen en je hebt met de Activia een "Gezond en smaakvol" tussendoortje.
02/12/2022
Darmflora
Lekkere zachte smaak ,heel goed bij mij voor darmflora Het formaat vind ik ook groot genoeg

Vraag & Antwoord

Laden...