Ariel Kleur & Stijl Vloeibaar Wasmiddel

4,7 5 0 6 6 Ariel color reveal vloeibaar wasmiddel biedt uitzonderlijke vlekverwijdering vanaf de eerste keer wassen. <li>Om het milieu te beschermen krijgen niet alle flessen een doseerdop <li>Houdt je kleuren langer levendig <li>Helpt kleurverlies voorkomen <li>Fles 100% recyclebaar
Ariel Kleur & Stijl Vloeibaar Wasmiddel

Reviews

30/11/2023
Heerlijk geur
Top wasmiddel! De was ruikt heerlijk, is fris, goed gewassen. Verwijdert zelfs vlekken en niet veel wasmiddel nodig. Staat in mijn top 3 van wasmiddel!
10/10/2023
Kwalitatief wasmiddel
Lekker ruikend wasmiddel, maakt de was goed schoon en laat een lekkere geur na. Kleuren blijven behouden bij het wassen.
05/04/2023
Top product
Beste wasmiddel die ik vaak ga gebruiken. Het is zuinig in gebruik
04/03/2023
Hygiënisch en zacht voor de kleuren.
Dit is een wasgel die doet wat het beloofd. De kledij is na de wasbeurt hygiënisch proper en laat geen doordringende geur na. De gel is ook kleurvast en zacht voor de kledij.
15/02/2023
Aanrader
Ik gebruik deze al een tijdje en hij behoort tot mijn vaste wasproducten, ik gebruik ook pods maar deze vind ik handig als ik niet veel was heb, goed doseerbaar en je hebt niet veel nodig. De was blijft heerlijk ruiken, ik gebruik dan ook geen wasverzachter. Mijn was ziet er goed uit en de kleuren blijven mooi.
01/02/2023
ruikt heel lekker, alles netjes
ik gebruik deze zelf, al een tijdje, dus ik mag niet zeggen dat ik deze "getest" heb, het is mijn dagelijkse waspoeder en ben er zeer tevreden over. Mijn was ruikt superlekker , mijn was is fris en heel proper, vlekvrij. Ik moet er slechts 1 dopje van gebruiken, dus nog eens zuinig in verbruik ook. Kortom, een goede waspoeder met een heerlijke geur, van zodra je deze gebruikt hebt, wil je geen andere meer !

Vraag & Antwoord

Laden...