Armani Acqua Di Gio Eau de toilette

5 5 0 7 7 Acqua Di Giò voert ons naar een geurwereld van citrusvruchten en aquatische tonen. De lichte bloemen geven het een uiterst authentiek karakter. Cederhout en eikenmos verwarmen het hart om het nog meer houtachtig te maken.
Armani Acqua Di Gio Eau de toilette

Reviews

18/11/2023
ruikt heerlijk
Mijn man gebruikt deze al meer dan 20j. Ruikt heel goed, gemakkelijk doseerbaar. Leuk flesje. Ik denk dat veel mannen deze hebben staan in hun kast. Ik raad het iedereen aan, niet weten wat je moet kopen. Koop deze en het komt goed.
15/01/2022
Zalige geur
Mijn man gebruikt deze al 9 jaar en ben hem nog steeds niet beu. het blijft een zalige geur en hij krijgt hem ieder jaar met zijn verjaardag cadeau.
10/01/2022
SUPPEEER PARFUM
Heerlijke geur , weinig van nodig en toch reuk je hem de hele dag. Een echte aanrader
22/12/2021
Frisse geur
Een geur die nooit gaat vervelen, fris en uniek, past bij iedere gelegenheid en de geur blijft lang behouden op de huid.
22/12/2021
een classic
Als je niet origineel wil zijn moet je vooral deze parfum kopen. Ik denk dat 70% van de mannen deze niet geheel onterecht in z'n kast heeft staan?
09/12/2021
ACQUA DI GIO GIORGIO ARMANI
Exellent produkt.Om verleeft te woorden.Een speciale guur is dat .
08/12/2021
aqua
het beste dat ik ooit gebruikt heb!!! ik ga het zekers verder kopen

Vraag & Antwoord

Laden...