Catisfactions Kattenkruid

4,7 5 0 7 7 Catisfactions Catnip is de favoriete traktatie van je kat, met een vleugje onweerstaanbaar kattenkruid. Heerlijk knapperig aan de buitenkant en zacht aan de binnenkant. <li>Met onweerstaanbaar kattenkruid <li>Met vitamine A, B, D en E <li>Zonder kunstmatige smaakstoffen <li>Slechts 2 kcal per traktatie!
Catisfactions Kattenkruid

Reviews

31/10/2022
ze zijn er supergek op !!!
als ik met het zakje schud, komen ze al. Ik koop dit merk al jaren, altijd tevreden van en de katten zijn er gek op, ik train er ermee !
27/10/2022
Lekker
Onze kleine kat vind deze super de oudere kat ietsjes minder maar de snacks van catisfacrion zijn altijd lekker onze katten krijgêafwisselend de smaken en ze zijn er verzot op. Mensen met katten moeten deze zeker nemen
04/10/2022
Lekkerrrrr
Jazeker! Hij vindt ze lekker! Super snoepjes waar hij zot van is. De geur en smaak bevallen hem. Er zijn nog andere soorten snoepjes voor katten die wel zeker zo goed zijn en minder kosten.
02/09/2022
lekkere snackjes waar ze verzot op zijn
hier zijn ze verzot op...ze weten in welke kast het zit en gaan er soms miauwend voor zitten...als ik van de winkel kom weten ze het al als ik er mee heb... als je het zakje open doet ruikt het ook lekker, niet zoals sommige soorten die zo echt naar kat eten ruikt...deze niet deze is echt lekker ruikend waardoor het voor hen waarschijnlijk ook lekker van smaak is
22/08/2022
Happy cat
Mijn kater is een kieskeurige eter, maar deze snacks zijn een voltreffer. De kleine snoepjes vallen heerlijk in de smaak.
21/06/2022
Verslaafde kat
Ik vond deze recent in de lokale dierenwinkel, eens geprobeerd. Mevrouw wist na dag 2 hoe het ineen zat, ze zat elke avond klaar aan haar kast. We maken er een spel van en ik gooi ze door het huis. Ze loopt er achter en eet ze dan met veel smaak op. ik merk dat ze nu minder andere snoepjes eet, dus ja ik weet weer wat inslaan.
08/06/2022
3 blije katten!
Ik heb 3 kieskeurige katten die jammer genoeg niet allemaal even dol zijn op hetzelfde. Daarom wou ik kijken of deze Catisfactions door hen alle drie gesmaakt werd. En ja hoor! Ze spelen het in geen tijd naar binnen!

Vraag & Antwoord

Laden...