COLGATE TOTAL original

4,2 5 0 9 9 <li>Bescherming tegen tandplak, tandsteen en gaatjes</li> <li>Anti-bacteriëel, met fluor</li>
COLGATE TOTAL original

Reviews

30/01/2023
Zeer fris gevoel!
Tijdens en na het poetsen zeer fris gevoel, ook na het poetsen bleef mijn adem nog lang fris… De tandpasta zelf is ook aangenaam, schuimt perfect en het gaat niet klotten. Ik raad het product zeker aan en ikzelf blijf het ook zeker gebruiken!!
25/01/2023
inhoud
I am very pleased with the toothpaste, the feeling of freshness stays for hours
24/11/2022
goed fris
Goede tandpasta, hij geeft een fris gevoel na het poetsen. de tanden voelen glad aan na gebruik en blijven de hele dag schoon, of geven dat gevoel toch. ik zou het product zeker aanraden aan vrienden om het te kopen. prijs kwaliteit is dit een schitterend product
13/11/2022
Proper
Ik had een proper en een fris gevoel na het poetsen
13/11/2022
De smaak blijft heel lang en er is zichtbaar positieve veranderingen zichtbaar.
11/11/2022
colgate total tandpasta
product was oke. ik merk niet onmiddelijk een verschil maar dit kan natuurlijk achteraf nog komen.
02/11/2022
leuk !
Lekkere smaak en je mond blijft lang fris. Raad ik zeker aan!
30/08/2022
Frisse smaak
Frisse smaak, maar die blijft niet lang aanwezig. Wel een fijn gevoel in de mond en dus voor dagdagelijks gebruik.
08/04/2022
mooie tanden
Waw, minder tandplak, geen gaatjes te bespeuren. Heerlijke smaak in uw mond. Deze tandpasta doet wat hij beloofd

Testersgallerij

Vraag & Antwoord