Compeed Medium Hiel Blarenpleisters

4,6 5 0 16 16 Compeed blarenpleisters voor op de hiel zorgt voor een natuurlijke pijnverlichting van de blaar. Door vocht van de huid te absorberen ontstaat een zacht gelkussentje dat zorgt voor een optimale bescherming tegen wrijving en druk.
Compeed Medium Hiel Blarenpleisters

Reviews

04/10/2022
De beste
Compeed gebruiken wij al heel lang, ook met mijn werk als verpleging. Blijft goed zitten, geneest ook en als het aan vervanging toe is zie je het. Tijdens een wandeltocht hadden de kids blaren deze erop gedaan en extra bescherming op-site, de tocht van 25 km kunnen verder wandelen en op het einde zat alles nog perfect. Top.
28/09/2022
Kleeft niet goed - zeer duur
De pleister bleef niet kleven; ook niet na gied voorverwarmen. Vooral de zijranden komen onmiddellijk los. Zeer duur, vooral jammer als het niet goed werkt;
29/08/2022
werkt ideaal tegen blaren
Dit product is onmisbaar in mij handtas en reisapotheek. Het is de ideale remedie voor blaren. Het enige minpunt vind ik wel dat de pleister langs de zijkantjes rap loskomt en dit er dan niet zo fraai uitziet.
20/02/2022
Top product!
Als je last hebt van blaren is dit zeker een aanrader. Ik heb heel vaak last van blaren en al de plakkers kwamen tijdens het sporten of wandelen steeds los. Maar dit fantastisch product heeft bij mij alle pijn weg geholpen. Je kunt het zelfs gebruiken voor je een blaar hebt. Dus om de druk te verminderen. Ja! Echt een topproduct!
17/01/2022
blaren
Ideaal product dat je onmiddellijk kan toepassen als je een blaar hebt. Deze droogt sneller uit en de pijn door wrijving is onmiddellijk verdwenen. goed voor sportende kids in hun sportschoenen
19/12/2021
Perfect hulpmiddeltje!
De compeed blaren pleisters zijn mijn absolute favoriet. Ze blijven zitten tot je blaar genezen is en verlichten de pijn opmerkelijk. Een echte aanrader! Het enige nadeel is dat het nogal prijzig is..
08/12/2021
Blaren aan de voeten
Ideaal product dat je onmiddellijk kan toepassen als je een blaar hebt. Deze droogt sneller uit en de pijn door wrijving is onmiddellijk verdwenen. Dit moet je steeds bij hebben als je aan het wandelen gaat!
20/11/2021
pedicuur
zijn super producten , ik raad deze producten steeds aan mijn klanten aan
13/11/2021
Blij vrij
Nieuwe schoenen ohh nee terug blijken op mijn hielen . Tot ik dit product aankocht in de winkel bij ons in de buurt een echte aanrader . Geen pijn meer snel genezen en geen last meer van de nieuwe schoenen echte aanrader heb zelfs een extra doosje in huis gehaald .
10/11/2021
ik raad het iedereen aan die een blaar heeft.
Na een wandeltocht had ik een grote blaar op mijn hiel. Ik kon geen schoen meer verdragen. Na het aanbrengen van de pleister ging dit wel weer en kon ik normaal verder doen aan mijn bezigheden.
03/11/2021
Perfect tegen blaren
Ik gebruik al heel lang Compeed tegen blaren want ik ben er super gevoellig aan. Compeed is het enige product dat werkt. De hielpleisters zijn mijn favoriet, de juiste grootte om te gebruiken in gelijk welk schoeisel.
02/11/2021
Onmisbaar in mijn handtas
Bij pijnlijke blaren op de hielen zeker een aanrader. Verzacht de pijn en heeft een genezende werking. Je voelt je schoenen nog amper daar deze een soort van gel laag hebben waarbij je toch nog thuis geraakt zonder al te veel pijn.
02/11/2021
Ideaal tegen blaren
Zeer handig om mee te hebben als he lange wandelingen doet Zit comfortabel
11/10/2021
Onmisbaar bij blaren
Deze blarenpleisters zijn makkelijk aan te brengen, blijven lang zitten en verzachten meteen de pijn die door de druk op de blaren wordt veroorzaakt.
01/10/2021
Blaren pleister
Hechten heel goed en verzachten de pijn , zijn ook douche bestendig, versnellen het genezingsproces.

Vraag & Antwoord

Laden...