Dove Go Fresh Showergel

Dove Go Fresh Showergel

Reviews

02/06/2022
Romige texture met een heerlijk parfum
De texture van de douche-gel is hemels zacht en schuimt heerlijk je kan het een beetje vergelijken met een douche-mousse. De parfum is echt onweerstaanbaar fris en blijft de hele dag. Ik heb hem s'ochtend en s'avonds getest en s'ochtends gaf het me een verkwikkend gevoel en s'avonds was het heerlijk fris in bed kruipen ik raad dit echt aan om ook eens te proberen!! Ik ben er allezins al verliefd op geworden!
27/05/2022
Dove showergel
De douchegel ruikt heerlijk en voelt lekker zacht aan tijdens het wassen.
14/05/2022
Tester dave produckt
Veel zachter dan andere en ruikt ng lekker ook.aanrader voor elke mens
12/05/2022
Zalige douche ervaring
Ik en mijn dochters hebben deze uitgetest. Het is een zalige douche crème waardoor je huid zijdezacht aan voelt. Je hebt niet veel nodig om je te wassen het is een zeer aangename geur en schuimt goed. Na een paar keer te wassen merk je al een verschil je huid is meer gehydrateerd en voelt zachter aan. Wij hebben een zeer droge huid en nu is dat al een groot verschil geen witte huidschilfers meer maar een zijde zacht velletje.
12/05/2022
Super product
Ik ben zeer tevreden van het product. Mijn houd voelt na gebruik zijdezacht en fris aan. Ook heeft het een zeer aangename geur. Ik ben tevreden.
08/05/2022
Zomers fris gevoel
Meteen van bij de start werd ik aangenaam verrast door de geur van de douchegel. Bij het openen kwam er mij een friszoete geur tegemoet. Dit gaf mij reeds een zomers vakantiegevoel. Tijdens het aanbrengen van de douchegel, wrijft de gel zich gemakkelijk uit. Er blijft geen plakkerig residu op de huid achter. Het product smeer goed uit waardoor je per wasbeurt niet veel nodig hebt. Na het douchen voelt mijn huid zacht en comfortabel aan. Enige nadeel: de huid vertoont wat kleine droogtevlekjes.
Aanrader!
Ondanks gevoelige huid, heel zachte zeep, die geen uitslag geeft. Huid voelt gehydrateerd aan. Aangename geur, leuk zeeptextuur. Op naar de volgende fles.
Zachte benen
Ben super tevreden, mijn huid heeft terug elastiek. Geen droge plekken meer , geen jeukende huid meer. Ben echt tevreden
03/05/2022
Heerlijke frisse geur, huid voelt zacht.
Heerlijke geur, zeer zacht schuim, ruikt echt naar frisse lente. Je huid voelt zacht en goed gehydrateerd. Een bijbehorende bodylotion zou het geheel afmaken.
01/05/2022
Het is een klein wonder
Zalig product. Doet wat het beloofd. Heerlijk geur. Houdt heel lang.
26/04/2022
Frisse ervaring na lange dag
Een standaard douchegel als een ander. De combinatie van komkommer/groene thee intrigeerde mee om het eens uit te proberen. Het was zeker een aangename verrassing hoe het rook en het fris het aanvoelde na een lange, zware werkdag. Of ik een tradionele geur zou vervangen door deze? Denk het toch niet, maar ik raad het zeker aan. De huid voelt ook goed gehydrateerd aan meteen na de douche.
26/04/2022
Ultieme zachtheid
Deze douchegel voelt heel zacht aan voor de huid en gaat niet irriteren. De huid ruikt ook lang lekker fris. Deze douchegel is dus perfect dagelijks bruikbaar voor een gezonde propere huid.
23/04/2022
Heerlijk verfrissende douchegel
De Dove refreshing douchegel met komkommer en groene thee is echt een weldaad voor je huid. Na een zonnige dag gebruikte ik deze douchegel in de douche en mijn lichaam voldoende na gebruik koeler en gehydrateerd aan. Dit gevoel bleef ook een hele tijd hangen.
23/04/2022
Frisse geur
Douchegel met een frisse aangename geur. Zacht op de huid. Geeft niet echt schuim maar dat mis ik niet. De geur blijft nog even op de huid . Zeer aangenaam om mee te douchen.
21/04/2022
Zijdezacht,lekkere geur,verfrissend
Ik had het de eerste keer gebruikt na een middag in de tuin te werken ,ik was blij verrast na de douche. Ik kwam uit de douche helemaal verfrist,lekkere geur,de douchegel is zeker niet agressief voor de huid,integendeel,na nu bijna een gebruik te hebben gemaakt van Dove refreshing cucumber and green tea voelt mijn huid veel beter aan. Mijn huid is glad,gevoed,geen droge huid meer na het douchen. De douchegel is een uitstekende gel voor in de zomer te gebruiken. Door de zon droogt je huid uit,zweet je veel meer, en ik ben van nature een zweter, maar na gedoucht te hebben met Dove refreshing cucumber and green tea voel je je terug fries aan en je huid is zacht en glad en voelt zeker niet droog aan. Ik ga zeker verder gebruik maken van deze douchegel, want na een week te hebben gebruikt,voelt mijn huid ook heel anders aan. Een aanrader aan iedereen om gebruik te maken van Dove refreshing cucumber and green tea.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord