Dr. Oetker Ristorante Pizza Mozzarella Gluten Free 370 g

4,5 5 0 62 62 Lactose free. Lactosegehalte <0.01 g/ 100 g.
Dr. Oetker Ristorante Pizza Mozzarella Gluten Free 370 g

Reviews

31/03/2024
Karton met wat tamme ingrediënten
Ik heb enkele Dr. Oetker Ristorante pizza's gegeten, en ze zijn allemaal zo dun. Ze smaken bijna nergens naar, en zijn de slechtste pizza's die je kan kiezen. Ga voor een andere variant dan Ristorante.
18/01/2023
Ideaal voor lactose/ glutenintolerantie
Een even lekkere pizza met de correcte smeuigheid als andere dokter oetkerspizza! Ik neem hem regelmatig mee, mits hij -voor mij- beter verteerbaar is! Niet zeker of hij even goed is als de gewone? Test het zeker eens uit
26/08/2021
Supper lekker
Ik heb deze pizza gekocht in de aldi en onlangs geprobeerd hij is supper lekker! Het enige wat iets minder was is dat de bodem wat slap bleef maar dat kan ook aan mijn oven liggen
10/08/2021
Lekkere krokante pizza
Dit raad ik jullie allemaal aan is lekker en krokant,een strelinh voor de smaakpapillen
25/07/2021
Lekker
Dunne bodem en lekkere pesto en moserella
06/07/2021
Pizza
Lekker en heel goed en je kan hem overal kopen
29/06/2021
Niet perfect
Is goed,maar niet fantastisch. Ik zou het niet terug kopen
28/06/2021
Heerlijk frisse zuiders smaak
Heerlijk de frisse smaak van de verse kerstomaatjes en de basilicum met de zachtheid van de mozzarella zorgt voor een mooie zuiderse smaak
27/06/2021
Volledig naar verwachting
De smaak van de mozerella is echt fantastisch. De tomaatjes zijn er ook zeer lekker op.
27/06/2021
Pizze dochter oetker
Zeer lekker en kwalitatief zoals het hoort
25/06/2021
Goed
Ik vindt het heel lekker maar ik eet het af en toe.
25/06/2021
Lekker
Lekker , krokante pizza ,makkelijk om te verwarmen en niet te dik
24/06/2021
super lekker
de pizza is echt super lekker ik ben er intussen dan ook verslaafd aan gewerden
21/06/2021
Lekker
Dit is supper lekker en kazig🥰 Ik ben dol op deze kazige pizza dus ik raad het zeker aan😍🥰
20/06/2021
Lekker
Hele lekkere smaak! Ik zou het zeker aanraden

Vraag & Antwoord

Laden...