Ella's Kitchen 6+M Strawberry + Banana Maize Puffs

4,6 5 0 10 10 Ella's Kitchen 6+M Strawberry + Banana Maize Puffs zijn gepofte maïsknabbels met aardbei en banaan. Deze snacks zijn precies groot genoeg zodat kindjes ze zelf op kunnen pakken. Ze smelten in de mond.<br>De maïssnacks zijn 100% biologisch en bevatten alleen van nature aanwezige suikers. Ze zijn geschikt voor kindjes vanaf 6 maanden en ideaal voor thuis én onderweg.
Ella's Kitchen 6+M Strawberry + Banana Maize Puffs

Reviews

06/12/2022
Lekker maar beetje duur
Kleine vindt dit een lekker snack. Hij zou zo een tweede zakje eten. Minpunt: ik vind het best een dure snack, maar dit geef je dan ook maar eens sporadisch
01/10/2022
Top..
Zoon vind deze heel lekker. Deze zijn zeker een aanrader.
01/08/2022
Gemakkelijke snack!
Lekkere snack voor de kinderen. Kleine verpakking en gemakkelijk om mee te nemen op verplaatsing!
21/06/2022
De kleinste is er dol op!
Alhoewel onze jongste telg van 1 jaar dol is op alles; Hij kan deze met zoveel smaak opeten! Zalig om te zien! Enkel vind ik ze vrij duur voor de hoeveelheid die je krijgt.
19/06/2022
top snack voor de kleinsten
top snack voor de kleinsten bij u thuis mijn dochter kreeg er niet genoeg van
23/04/2022
Lekker, maar smelt teveel
Mijn kind eet ze niet graag, ik denk eerder dat het aan de textuur ligt dan aan de smaak.
07/04/2022
Zelf volwassenen ❤
Niet alleen kinderen, maar ook volwassenen eten het ❣ want het is lekker
Lekkere fruitsmaak
De kleinkinderen 4 zijn er fan va en houden van de smaak
11/03/2022
Mijn zoontje was er verzot op. Is heel leuk om als tussendoortje te geven. Het is natuurlijk van smaak en de kindjes eten het heel graag. Ze kunnen zich er ook niet echt in verslikken.
Nom nom nom
Kleine man is er zot van ook de andere varianten gaan er goed in. Ruikt ook heerlijk en mama vind het ook niet slecht. Handig ook met de tandjes dan kan hij knagen ervoor smelt het goed in de mond!

Vraag & Antwoord

Laden...