
3.9 van 15 beoordelingen
72%
Raad het aan
Pomelo fanta
Het is een heerlijk drankje voor als je een avondje met vrienden of een bbq organiseert. Lekker zoet en verfrissend en ik raad zeker aan om het koud te drinken. Het is misschien niet een bekende smaak maar zeker om aan te raden als je iets nieuw wilt proberen.
Insipide
Je n’ai pas du tout aimé, je l’ai trouvé insipide. Je préfère rester avec les valeurs sûres : Fanta orange et citron. Au moins je ne suis pas déçu !
ongesuikerd lekker
“Fanta Zero Sugar smaakt verrassend lekker en fris, net als de gewone variant maar dan zonder suiker. Perfect voor warme dagen of bij een snackmomentje. De prik is precies goed en de smaak blijft fris tot de laatste slok. Zeker een aanrader voor wie van frisdrank houdt maar suiker wil vermijden.”
1
lekker frisse smaak
Een frisse smaak en lekkere prik. Ik drink dit graag in de zomer, niet zo in de winter. En dan ook het liefst heel fris, net uit de ijskast. Het is ook net iets meer speciaals dan gewone frisdrank, en het past dan ook zo met vrienden op het terras
Wanneer je van bitter houdt
Ik was eerder sceptisch over deze limonade omwille van de felle kleur. Ik dacht dat deze heel zoet zou zijn maar het tegenovergestelde is waar. Het is een eerder bittere smaak die heel verfrissend is en dat zonder suiker!
Niet mijn ding
De originele Fanta vind ik zelf erg lekker, maar deze versie is niet zo mijn smaak. Het is wat meer bitter en heeft een sterke nasmaak. Voor mij voelt het (ondanks de frisse ondertoon) niet verfrissend. Ik vind het goed dat er weinig suiker inzit, maar ik denk dat deze drank toch een beetje suiker nodig heeft om de drinkervaring wat aangenamer te maken. Voor mij was het drinken van dit product ééns en nooit meer.
lekker
ik ben een echte cola drinker , maar als het heel warm is en ik heel dorstig ben is het fijn om een heel koude fanta te drinken .
Fanta!
Het is heel bitter dus als je van bitter houd raad ik het zeker aan om het te kopen. De smaak is echt lekker en ik ga het sowieso nog een keer kopen want ik hou ervan. Ik hoop dat fanta nog meer drankjes maakt met zo een overheerlijke smaak!
Niet mijn ding
Deze frisdrank met pompelmoes wou ik een kans geven omdat hij zonder suiker is en ik nieuwsgierig was. Deze is niet voor mij, ze is me te bitter. Als je van bitter houdt is deze zeker een te overwegen alternatief!
1



