Felix Mix Selectie in gelei

4,6 5 0 7 7 Deze complete voeding voor volwassen katten bevat portiezakjes met malse maaltijden in gelei: 11 zakjes rund, 11 zakjes kip, 11 zakjes zalm en 11 zakjes tonijn. De Felix Mixed Selection is heerlijk en vol van smaak.<br> Felix mixed selection is een complete voeding voor volwassen katten met malse maaltijden gelei . Heerlijk en vol smaak.
Felix Mix Selectie in gelei

Reviews

01/11/2022
Lekker voor mijn poes
Mijn Binckey is stapelgek van Felix vooral van het natvoer?
27/10/2022
Kat vind het super lekker
Onze storm en mylo vinden deze natvoer zakjes heerlijk ze smikkelen ervan... de verschillende smaken zijn ook telkens fijn elke dag andere smaak. Een echte aanrader voor mensen met katten
09/09/2022
Een maaltijd om te watertanden.
Mijn Binckey eet het liefst de soep van Felix!
02/09/2022
njom njam njum
verlekkerd zijn ze er op...als ik de zakjes uit haal staan ze daar al....om dan nog niet te spreken als ik ze open doe.... ik vind dat felix ook een heel gevarieerd gamma heeft aan smaken...wat het voor moeilijke eters ook wel makkelijk maakt om hen te doen eten...en wat voor de makkelijke eters meer variatie geeft...dit is zeker een aanrader...je kan zakjes apart kopen, kleine doosjes per 12 en grote dozen per 44, handig dus
30/06/2022
Valt in de smaak
Onze katten vinden deze zakjes heel lekker.
27/06/2022
Mijn kat is hier dol op. Ik moet het nog maar vast hebben of ze staat al te popelen om het uit mijn handen te nemen.
11/03/2022
Kattennatvoer
Onze katjes zijn er verzot op. Zo een maal per dag krijgen ze een zakje en ze staan al klaar als ze weten hoelaat het is. Ik zou niets anders meer willen geven. Zeker aan te raden.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord