Finish Powerball All-in-1 Vaatwastabletten

4,2 5 0 10 10 De Finish Powerball All-in-1 Vaatwastabletten zorgen voor een schone en glanzende vaat. De tabs beschermen tegen glascorrosie, zodat je glazen wasbeurt na wasbeurt hun schitterende glans behouden.
Finish Powerball All-in-1 Vaatwastabletten

Reviews

06/08/2023
efficacité remarquable
les capsules Finish powerball nettoie efficacement toute la vaisselle, la graisse est disparu, la vaisselle brille et est impeccable. Il ne reste aucun résidu sur la vaisselle
30/08/2022
Zeer proper, zonder strepen
Laat geen onaangename geurtjes na in de vaatwas. Alles is ook telkens proper. Glazen blijven blinken als nieuw. Wel aan de dure kant.
13/11/2021
Finish powerball
Een goede vaatwastablet die ook zijn werk doet op lage temperatuur. Mist voor mij nog ietsje glanskracht. Maar is zeker niet erg
03/11/2021
Goeie blokjes
Ik probeer wel vaker verschillende merken uit en van Finish ben ik wel tevreden. Ik hou ervan dat de vaat goed proper is ook op lage temperatuur maar er blijven soms wel strepen na op glazen of bestek.
02/11/2021
Goeie kwaliteit
De tabletten lossen niet altijd even goed op. De vaat komt wel netjes uit de vaatwas. Prijs kan beter
02/11/2021
Goee product
Het wast zoals het hoort, fijn dat het alles in 1 is en je was is daarna ook echt proper.
22/10/2021
Vaatwastablet
Alles in 1 is gemakkelijk. Ik zou graag hebben dat bij alle merken op de doos vermeld staat of er folie rond de tablet zit. De folie is niet goed voor de vaatwasser. Gelukkig zit er bij deze geen rond.
05/10/2021
Doelbewust
Finish is het enige merk die ik gebruik, omdat het efficiënt is en mijn vaat perfect wast. Het laat geen vlekken achter, en mijn vaatwasmachine heeft geen last van kalk en veiligheden. Ik zou het zeker aanraden.
02/10/2021
Doet wat het moet doen.
De wastabletten van finish doen zijn werk omdat de vaat proper uitkomt. Verpakking vind ik uitnodigend.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord