Garnier Fructis Compress droogshampoo coco

Garnier Fructis Compress droogshampoo coco

Reviews

Garnier droogshampoo
Ik vind het wel een fijn product, hij doet wat hij moet doen op vlak van het haar minder vettig laken. Hij is beter dan het bepaalde van het Kruidvat. Mensen die niet graag een straffe hier kunnen verdragen,dan denk ik helaas dat dit product niets voor u is,want deze ruikt enorm hard door naar coco's😁 En er staat op invisible dit was voor mij het geval niet want hij liet toch ook wel een witte schijn op me haar,maar nadien goed doordrammen en eens met je vingers in wrijven en het is weg. Ik raad hem wel aan op op vlak dat hij je haar minder vettig maakt. Grtjs
Teleurstellend
Ik vond het formaat super handig en goed! Helaas is dat ook het enige wat ik er goed aan vond. De geur is verschrikkelijk, je voelt je een dessert de hele dag door de te aanwezige kokosgeur. Vond ook niet dat de werking wow was. Teleurstellend voor mij
06/01/2023
Laat geen wit achter bij donker haar
Ik heb donkerbruin haar en moet daardoor steeds voor een droogshampoo gaan die speciaal voor donker haar is. Deze zijn zo vuil en maken steeds vlekken op kledij en handen, maar dit is opgelost met de Garnier Fructis Compress droogshampoo! Deze is kleurloos en laat voor het eerst geen witte schijn achter op het haar. Daarnaast zorgt de droogshampoo ook niet voor stug haar zoals alle andere droogshampoos. Ik ben helemaal fan!
Goed product
Goed product enkel vind ik het een indringende geur
Nieuwe ervaring
Anders maar efficient en handig om mee te nemen door het kleine formaat
Vindt dat de geur ook
Vindt de geur ook maar het product zelf kan vele beter je moet al veel product op je jaar spuiten voor dat het echt resultaat geeft
06/01/2023
Van vet naar stralend glanzend
Ik heb snel vet haar, waardoor ik deze heel graag wilde uittesten in mijn zoektocht naar een goeie droogshampoo voor tussen het wassen door. Vaak heb ik het gevoel dat mijn haar bij het gebruik van droogshampoo plakkerig wordt, of er plekken zijn waar je het witte poeder ziet liggen. Bij deze droogshampoo had ik dit totaal niet. Mijn haar was luchtig en helemaal niet meer vettig! En de geur van Coco is hemels. Ik ben alvast grote fan.
06/01/2023
Beste droogshampoo op de markt
De ideal oplossing wanneer je uit moet en geen tijd hebt voor een douche/haarwassen
05/01/2023
Makkelijk en aangename geur
Zeer makkelijke en effeciente droogshampoo, langdurige werking en aangename geur.
05/01/2023
Fantastische droogshampoo
Super tevreden over deze droogshampoo. Wat een zalig formaat. De geur is fantastisch en de droogshampoo werkt perfect.
03/01/2023
Voelt fris en luchtig aan
Is een leuk product als je even geen tijd hebt om je haar te wassen. Voelt fris en luchtig aan
Droogshampoo Garnier Fructis Compress
Super leuk product! Je hoeft je haar niet meer meteen te wassen wanneer je ziet dat het Wat vettig wordt! Je kan de droogshampoo eenvoudig en snel gebruiken!
03/01/2023
Super lekker geurende droogshampoo!
Wat een zalige droogshampoo is dit?! Doet perfect wat ie moet, heeft geen wit residu en ruikt heeeeerlijk! Ik had deze nog nooit geprobeerd maar ik verkies deze nu boven de batiste droogshampoos!
Goed product
Ik vond deze droogshampoo een goed product. Het ruikt heerlijke en zorgt er ook voor dat mijn haar er frisser uitziet tussenin de wasbeurten. Ik merkte wel een lichte witte waas op dus het is niet volledig onzichtbaar, maar eenmaal je het inmasseert/kamt is het wel onmiddelijk verdwenen. Het is ook maar heel licht. Het verschil is wel dat je het niet voelt aan je vingers of ziet als je doorkamt.
Goed werkende droogshampoo
Bij het aanbrengen van deze droogshampoo vond ik het vreemd dat het product vochtig was. Het product droogt echter snel op en reinigt echt wel effectief. Na gebruik voelt mijn haar lichter en minder vet aan. Het enige wat ik minder vind aan deze droogshampoo is dat de geur heel erg intens is en heel lang aanhoudt. Daar ik niet echt fan ben van kokosgeur was dit voor mij dus niet echt prettig. Maar al bij al een degelijk product dat doet wat het moet.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord