Dove Men+Care Clean Comfort Verzorgende Douchegel - 6 x 250 ml - Voordeelverpakking

Afbeeldingen

Artikel vergelijken

Productbeschrijving

Dove Men+Care Clean Comfort douchegel is een frisse douchegel die uitdroging van de huid voorkomt, voor een ultieme huidverzorging tijdens het douchen.

• Dove Men+Care Clean Comfort douchegel is ontwikkeld voor de mannenhuid
  • Deze verzorgende douchegel is geschikt voor lichaam en gezicht
  • Dove douchegel biedt je een ultieme huidverzorging tijdens het douchen
  • Dove Men+Care Clean Comfort douchegel heeft een aantrekkelijke frisse geur
  • De MicroMoisture technologie houdt je huid gezond en gehydrateerd
  • Dove Men+Care Clean Comfort douchegel is dermatologisch getest

Dove Men+Care Clean Comfort douchegel is speciaal ontwikkeld voor de verzorging van de mannenhuid. De Clean Comfort douchegel hydrateert je huid, houdt hem gezond en beschermt tegen uitdroging. De unieke MicroMoisture technologie in Dove Men+Care Clean Comfort douchegel wordt geactiveerd als deze gaat schuimen en helpt om het natuurlijke vochtgehalte van de huid op peil te houden en laat de huid gehydrateerd aanvoelen. Bovendien is de gel snel af te spoelen zonder resten achter te laten. Deze dermatologisch geteste douchegel reinigt je lichaam en heeft een aangename frisse geur. Bovendien helpt het om je huid gezond en gehydrateerd te houden en te beschermen tegen irritatie en uitdroging. Zo zorgt Dove Men+Care Clean Comfort douchegel voor een ultieme huidverzorging tijdens het douchen. Begin je dag voortaan met een huid die gezonder, beter beschermd en verfrist aanvoelt dankzij deze krachtige, goed werkzame douchegel voor mannen. Hoe gebruik je het? Dove Men+Care is een verzorgende douchegel die geschikt is voor lichaam en gezicht. Doe tijdens het douchen een beetje douchegel op de palm van je hand. Wrijf het vervolgens tussen je handen totdat het gaat schuimen en was jezelf schoon. De Dove Men+Care Clean Comfort douchegel is snel af te spoelen, dus je bent zo klaar. Alle Dove Men+Care producten zijn speciaal ontworpen om de beste verzorging te bieden voor de man. Care makes a man stronger.

Productspecificaties

Productinformatie

Substantie
Gel
Met scrub
Nee
Ingrediënten
Zie achterzijde verpakking | AQUA, GLYCERIN, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, SODIUM LAUROYL ISETHIONATE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, LAURIC ACID, STEARIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, TETRASODIUM EDTA, PALMITIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM ISETHIONATE, PPG-6, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, LINALOOL, CI 19140, CI 17200, CI 42090

Productinformatie

Verpakking lengte
263 mm
Verpakking breedte
185 mm

Inhoud en samenstelling van dit artikel

Aantal stuks in verpakking

Goede aanbieding, prima douchegel

• dove

Fijn3 douche gel

• Heerlijke douchegel

Ik heb dit product van Dove gekregen om te testen.

Droogt de huid niet uit en heeft een erg lekkere volwassen geur. Is een lekkere zachte moisture en irriteert niet! Een zachte huid als gevolg.

• Heerlijke douchegel

Ik heb dit product van Dove ontvangen om te testen. Mijn man heeft het getest. Het is frisser dan fris. Ook na een dag werken ruik je nog heerlijk. Een heerlijke douchegel die lekker schuimt. Verhouding prijs/kwaliteit vind ik goed. Een echte aanrader.

• Heerlijk zacht!

• zachte huid
    • ruikt heerlijk

Wij hebben dit product van Dove gekregen om te testen.
    Mijn man heeft hem getest en is er erg over te spreken. Deze groot verpakking gaat lang mee. Je hebt maar een beetje nodig per keer. Je huid wordt er heerlijk zacht van en hij ruikt ook erg lekker.
    De geur blijft lang hangen en je hebt er echt een schoon gevoel door.

• Dove douche voordeel verpakking

• Handig in gebruik

Fijn douche schuim ruikt lekker

• Echt hele fijne douchegel

Ik heb dit product van Dove gekregen en ik ben heel tevreden. Het heeft een heerlijke geur en een fijne textuur.

• Heerlijke dove voor mannen

• Fijne douchegel

Ik heb dit artikel van Dove ontvangen om te mogen testen.
    Dove is altijd al mijn favoriete merk geweest; ook dit is weer een fijn product. De verpakking is makkelijk, omdat de opening aan de onderkant zit en je dus niet hoeft te schudden met de verpakking.
    Het is een fijne douchegel met een lekkere geur en je voelt je de rest van de dag lekker fris! Zeker een aanrader.

• Prettige douchegel!

Dove heeft mij gevraagd om dit product te reviewen en dat is goed bevallen. Ik heb al vaker Dove for men producten gebruikt. Ook deze douchegel is een mooie aanvulling in de douchecabine. De gel schuimt goed en heeft een heerlijke geur. Ik zou deze douchegel zeker aanbevelen.

Kies gewenste uitvoering

Kies je inhoud (2)
Kies je geurnaam (2)

Prijsinformatie en bestellen

De prijs van dit product is 24 euro en 19 cent. De adviesprijs is 28 euro en 74 cent. Je bespaart 16%.
Je bespaart 16%
4,03 per stuk
Op voorraad
Voor 23:59 uur besteld, dinsdag in huis
In winkelwagen
  • Bestellen en betalen via bol
  • Inclusief verzendkosten, verstuurd door STUNTWINKEL.BE
  • 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren

Vaak samen gekocht

Lijst met gekozen artikelen om te vergelijken

Vergelijk artikelen