L’Oréal Paris Elvive Dream Lengths 8 Seconden Wonder Water - Lang, Beschadigd Haar - 200ml

Afbeeldingen

Artikel vergelijken

• Voor Alle haartypes Tooltip
  • 200 ml
Alle productspecificaties

Productbeschrijving

L'Oreal Paris Elvive Dream Lengths Wonder Water transformeert lang haar binnen 8 seconden, voor een schitterende glans en zijdezacht gevoel. Dankzij de allernieuwste innovatie van L’Oréal Paris, lamellaire technologie, maakt het de haarvezel weer glad daar waar het beschadigd is.
  • Maakt het haar tot wel 10x zachter
  • Geeft het haar een schitterende glans
  • Silliconenvrije vloeibare formule

Productomschrijving
De siliconenvrije formule ziet er uit als water, maar bevat ultra-dunne lamellars die de haarvezel perfect omsluiten met verzorgende elementen. Zo krijgt jouw haar een boost en is het onmiddelijk ontward, zonder het te verzwaren. Tijdens het gebruik kan je een licht opwarmende sensatie voelen wanneer de formule wordt geactiveerd. Het resultaat is glanzend haar dat zachter aanvoelt en makkelijk in model te brengen is.

Gebruiksaanwijzing
Zo gebruikt je L'Oréal Paris Elvive Wonder Water
1. Breng aan op de lengtes en de punten nat haar, na het gebruik van shampoo.
2. Maak tijdens het aanbrengen een “Z” patroon over het haar.
3. Masseer in voor 8 seconden.
4. Spoel uit.

Vermijd contact met de ogen.

1 dosis voor fijn tot normaal haar. 2-3 doses voor dikker tot krullend haar. Gebruik een extra dosis voor extra lang haar.

L’Oréal Paris is een wereldwijd toonaangevend cosmeticamerk dat luxueuze schoonheidsproducten voor iedereen toegankelijk maakt. Het assortiment is breed: van make-up en huidverzorging tot haarverzorging en haarkleuring. Wij laten ons leiden door onze passie om te innoveren en onze toewijding aan wetenschappelijke excellentie. We zetten ons al meer dan 110 jaar in voor veiligheid en kwaliteit. L’Oréal Paris heeft de positie van vrouwen altijd hoog in het vaandel gehad en omarmt de moderne visie op vrouwelijkheid die de stereotypering van de vrouw afkeurt. Wij moedigen alle vrouwen aan om hun eigen pad te volgen volgens hun eigen regels om zo hun eigen wensen te verwezenlijken.

Ingrediënten
FRAGRANCE • DICAPRYLYL CARBONATE • TOCOPHEROL •
HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN •
HYDROXYCITRONELLAL • PHENOXYETHANOL • ARGININE PCA • BEHENTRIMONIUM
CHLORIDE • LIMONENE • BENZYL SALICYLATE • LINALOOL • BENZYL ALCOHOL •
ISOPROPYL ALCOHOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • GERANIOL • CETRIMONIUM
CHLORIDE • CITRONELLOL • COUMARIN • HEXYL CINNAMAL. (F.I.L. C263130/1).

Productspecificaties

Productinformatie

Type dispenser
Flacon
Dermatologisch getest
pH-neutraal
Ingrediënten
1239802 C - INGREDIENTS: PROPYLENE GLYCOL • ALCOHOL DENAT. • MYRISTYL ALCOHOL • AQUA / WATER • PARFUM /FRAGRANCE • DICAPRYLYL CARBONATE • TOCOPHEROL •HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN •HYDROXYCITRONELLAL • PHENOXYETHANOL • ARGININE PCA • BEHENTRIMONIUMCHLORIDE • LIMONENE • BENZYL SALICYLATE • LINALOOL • BENZYL ALCOHOL •ISOPROPYL ALCOHOL • ALPHA-ISOMETHYL IONONE • GERANIOL • CETRIMONIUMCHLORIDE • CITRONELLOL • COUMARIN • HEXYL CINNAMAL. (F.I.L. C263130/1).“Houd er rekening mee dat de ingrediëntenlijsten voor producten van ons merk regelmatig worden bijgewerkt. Raadpleeg de ingrediëntenlijst op de productverpakking voor de meest actuele lijst met ingrediënten om er zeker van te zijn dat deze geschikt is voor uw persoonlijk gebruik. " (Voor producten die in de winkel worden bijgevuld, moet de meest actuele ingrediëntenlijst worden verkregen op het verkooppunt nadat het product opnieuw is gevuld).
Siliconenvrij

Reviews

Gemiddelde van 53 reviews
  • Geen aanrader

• Voldoet niet aan verwachting

Ik las hier best goede verhalen over. Maar het doet bij mij echt helemaal niets. T flesje is inmiddels leeg, maar heb niks anders gemerkt aan mijn haar. Ik hoef het dus niet weer. Dit zelfde merk heeft een leave-in serum dat je na t wassen in kunt doen en dat werkt beter!

Vond je dit een nuttige review?
  • Goed product coor wat het moet dienen prijs kwaliteit

Negatieve punten

• Leveren waar meerdere malen contact is e

Zeer werkzaam product en voor die prijs doet het meet dat zijn werk waarvoor het dient. 1 nadeel leveren heeft een maand geduurd voordat ik na meermaals contact toch mogen ontvangen hebben. Vind wel met een klant welke zoveel bestelling doet via bol.com er een compensatie mag tegenover staan ben dan ook nog select klant vraag mij soms af of ik select niet moet opzeggen.

Vond je dit een nuttige review?
  • Werkt echt voor lang haar

• Goede prijs/kwaliteitverhouding

Werkt echt, maakt het haar glanzend en makkelijk doorkambaar. Ik zou het iedereen met lang haar dat dof wordt aanraden. De geur is lekker, maar wel erg aanwezig

• Zeer goed

• Goede kwaliteit

Het maakt je haar zacht en glanzend. Je ziet gelijk resultaat!

• Super product

• Goede prijs/kwaliteitverhouding

Werkt goed en je haar klit niet. Groeit ook beter

• Jammer

• Voldoet niet aan verwachting

Voor mijn haar deed het niets, het werd er slap en futloos van.

• Zeer dun goedje

Het goedje is erg dun en spuit zo uit het flesje. Je bent zo door je flesje heen. Dopje is ook moeilijk los te maken als je natte handen hebt. Voor mij een No-go

Vond je dit een nuttige review?
  • Doet wat moet maar met gevolgen

• Maakt je haar stuk

Het doet wat het moet, het maakt je haar stijl, maar na 4 X het product te gebruiken. Merk ik dat mijn haar er doffer uitziet en het mijn haar kapot maakt. Het ruikt ook heerlijk, ik vind het wel duur want het gaat maar 10 beurten mee. Ik zou het niet aanraden om veel te gebruiken. Maar met mate, voor je haar gezond te houden. Ik denk niet dat ik het nog zou kopen

• Prima product

• Goede kwaliteit

Helpt de droge puntjes soepel te maken

• Geweldig

• Voldoet aan verwachting

Heel fijn voor dik en zwaar haar. Maakt het haar niet slap. Gebruik het na wassen met shampoo en daarna geen conditioner meer nodig.

Kies gewenste uitvoering

Kies je inhoud (2)

Prijsinformatie en bestellen

Niet leverbaar

Ontvang eenmalig een mail of notificatie via de bol app zodra dit artikel weer leverbaar is.

Houd er rekening mee dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt.

Over de serie L’Oréal Paris Elvive Dreamlengths

Vaak samen gekocht

Lijst met gekozen artikelen om te vergelijken

Vergelijk artikelen