Heinz® Tomatenketchup

4,1 5 0 8 8 Tomatenketchup in knijpfles.
Heinz® Tomatenketchup

Reviews

28/10/2022
Lekker
De ketchup heeft een goede textuur en smaakt ook heerlijk vooral bij de frietjes is het heerlijk. De kinderen zijn vergek op deze ketchup. In de zomer tijdens de bbq ook altijd op de tafel dus heel lekker
27/09/2022
Tomato ketchup
Wij heb dit altijd in huis! Mijn kind vindt het heel lekker! Fles is wel soms moeilijk te gebruiken.
16/09/2022
La base du frigo!
Existe-t'il des familles qui ne possèdent pas une bouteille de Heinz dans leur frigo? En tout cas chez nous même si avec le temps on l'utilise moins, on aurait quand même du mal à s'en passer (les enfants l'utilisaient à chaque repas ou presque, heureusement ils ont grandi et savent goûter d'autres saveurs!). Et qu'on ne me donne pas une sous-marque, impossiblele goût est unique. Le seul que nous avons aimé était le Heinz 50!
23/08/2022
heerlijk
Wij gebruiken deze al heel lang, zelfs toen ik kind was. Heerlijke smaak, goede doseerfles, goed af te sluiten. Bij ons is die altijd in voorraad. zodat we nooit zonder zitten. Ik gebruik deze ook een beetje om bij de spaghettiesaus te doen , zelfs de kids merken het als er iets veranderd is aan de saus. Ik had het eens niet bijgevoegd om te testen.
20/07/2022
Heinz tomatenketchup
Deze ketchup heb ik altijd in de frigo staan om bij gerechten te gebruiken. De smaak van de ketchup is zeer lekker en het kan zeker niet door een andere ketchup vervangen worden. De verpakking kan niet groot genoeg zijn
30/03/2022
Pure tomatensaus
Het heeft een sterke tomaten smaak, en dit laat een zure nasmaak die me tamelijk stoor. Het is niet mijn favoriete ketchup op de markt, maar het is een ware tomaten ketchup. Het is gewoon niet naar mij smaak, maar ik zou wel aanraden.
29/03/2022
leuk voor de kids
de kinderen smullen van de ketchup. is lekker van smaak alleen is de bus niet altijd even handig in gebruik en kun je nogal makkelijk smossen bij het ondersteboven openen van de fles. ook moeilijk om het laatste uit de fles te halen zonder de fles op zijn kop te zetten.
20/02/2022
Top product
Dit is absoluut een aanrader. De beste ketchup die er in de supermarkt te vinden is. De smaak van de tomaten komt in werkelijkheid tot uiting. Je proeft dat deze smaak een topmerk is.

Vraag & Antwoord

Laden...