Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Hill’s PRESCRIPTION DIET Derm Complete Hondenvoer

Reviews

25/11/2021
Genoten van iedere brok
Dit hondenvoer is een absolute aanrader. Nog nooit heeft onze kieskeurige hond zijn hondendrollen zo gewaardeerd en met smaak gegeten.
Hills Derm Complete, Tess is er dol op
Mijn hond eet de brokjes graag en krabt zich sinds ze deze eet veel minder.
Perfecte prijs/kwaliteit
IK vind het kwalitatief hondenvoer , loeka heeft hier enorm van genoten.
Smakelijke maaltijd van Jefke
Mijn hond geniet telkens van zijn maaltijd. Betere ontlasting met monder krampen.
Doet wat het belooft
Hill's heeft mijn hond geholpen en haar jeuk onder controle gebracht
Lekker en gezond !
Een goed alternatief als afwisseling. Dit steeds in overleg met de dierenarts...
24/11/2021
Onze hond wil graag 6 sterren geven.
We probeerden al heel wat voedingen voor onze hond, maar hij bleef last hebben van jeuk en krabben. We probeerden dit eten dus met een klein hartje. Het is echter top! We zagen al een enorme verbetering na slechts 3 dagen. Onze hond krabt intussen niet meer, is happy, geen jeuk meer... Wat een zaligheid! Voor ons geen ander voer meer... Hij vindt het ook superlekker. Grote aanrader
03/11/2022
Hills
Mijn hond lust ze wel ook van grote zijn ze goed ik ga ze zeker later nog wel eens proberen
21/06/2022
Honden voeding
Mijn honden(8) vonden het zeer lekker,rook ook super lekker. Vacht heel mooi na een 1dagen gebruiken.glanzend en gezond.zeer tevreden en zeker aan te raden
21/03/2022
hills
wat een mooi produckt mooie brokjes goede stoelgang en wa blink mijn hond super
15/03/2022
Hill's
Heel goed, mijn hond is er dol op en hij kan het ook goed verdragen
11/03/2022
Top product
Mijn hond is normaal niet zo zot van brokken, maar deze vindt hij wel heel lekker. Ik (en mijn hond ook natuurlijk) ben erg content van het hondeneten van Hills. Ook was er een positieve evolutie in de stoelgang van mijn hond. Voorheen had hij een onregelmatige stoelgang, maar met deze brokken is deze bijna altijd inorde.
14/02/2022
Goede kwaliteit
Dit product is van goede kwaliteit en heeft ezn goede geur. Hond eet het graag
12/02/2022
Gewoon geweldig
Dit product is gewoon geweldig, mijn hondje is een moeilijke eter en verteerd moeilijk maar met deze honden brokken niet. Ik ben zo blij dat ik deze brokjes thuis heb liggen

Testersgallerij

Vraag & Antwoord