Hill’s Science Plan Healthy Cuisine Adult Stoofpotje voor Katten met Kip & toegevoegde Groenten met Zalm & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

07/12/2022
Lekker!
Mijn kat vond het eten met beeldvlak smaak en gesmek aten ze volledige maaltijd op iets wat ze zelden doen hun bakje leegeten maar de maaltijd van Hills was tot het laatste op.
04/12/2022
Kattenvoer
Mijn katten vinden de zakjes heel lekker enkel krijgen ze er diarree van als ik ze dagelijks geef wat ik wel jammer vindt
01/12/2022
Fantastisch product
Mijn katten zijn grote fan van het product. De geur spreekt hun enorm aan. Ze worden bijna gek. Ik merk op dat ze redelijk gulzig zijn bij de eerste paar keer proeven. Naar mate van tijd worden ze het gewoon. Ze blijven wel enthousiast. AANRADER!
28/11/2022
Hills
Mijn kat is er dol op, ik zal deze altijd kopen vanaf nu!
28/11/2022
Smullen voor onze Simba
Simba heeft het vlees geprobeerd en vind het heel lekker. Hij kwam er smorgens wanneer ik opstond meteen aan voor zijn vleesje. Ik vond het fijn dat hij het lekker vond en het enige wat mij wel een beetje stoorde was dat als je het vlees in een bakje doet dat het er uit ziet als kots. Maar onze Simba vond dat niet en heeft heel erg genoten van zijn proefperiode.
super lekker
Het is wel niet goedkoop, maar hij vindt het super lekker, heb er al van bijgekocht
Verassend goed
De verpakking is goed te openen, dat vond ik al ne leuke normaal hangen mijn handen ook mee vol De geur is aangenaam en de katten komen er meteen op af Helaas verdraagt 1 van de 2 katten de zakjes niet Ik heb dan de test verder gezet met de andere kat en deze was er verzot op Dus al bij al een zeer goed product
3 sterren Michelin
De katten waren er verzot op. Het was voor de poezen een delicatesse.
21/11/2022
Gelukkige katjes
Heel goed product. De katten waren er direct verzot op ! Het vlees heeft een malse structuur dus makkelijk om te kauwen . Het ruikt ook lekker ik zou er zelf ook nog eens van durven proeven :)
20/11/2022
Een festijn voor de katten
Mijn 2 katten waren beide verzot op het natvoer. Ze konden niet wachten om ervan te smullen en het zakje was in geen tijd op! Ze eten het heel graag en eten alles flink op. Persoonlijk vond ik dat het natvoer met kip een minder goede geur had, maar de katten hadden hier duidelijk geen last van. Mijn katten waren heel gelukkig toen we het natvoer mochten testen!
19/11/2022
Katten eten
Simba vond het lekker. Het zag er ook heel lekker uit. Hij lekte zijn potje goe uit. Hij eet het heel graag.
19/11/2022
Hills
Onze pepper is er zot van. Vroeger kreeg ze al af en toe natte voeding van bv whiskas. Maar dat at ze nooit volledig op. Als ik van jullie haar eten geef, duurt het niet lang voor het op is. En ze eet het allemaal op. Ze vraagt er ook echt naar. Dat deed ze Vroeger ook niet.. geen idee waar het aan ligt. Maar het valt er in de smaak.
heerlijk
"Echo" smulde hier onmiddellijk van ik zette het nog maar in zijn otje en hij snuffelde al omhoog toen ik deze op de grond zette was hij meteen verzot er op ik zou dit zeker en vast aan iedereen aanraden
Niet zot van
Poes is er niet zot van, teveel saus voor haar. Niet naar haar zin
Sultane
Proeven en goedgekeurd Geen foto, verpakking al weg

Testersgallerij

Vraag & Antwoord