Hill’s Science Plan Healthy Cuisine Sterilised Cat Adult Stoofpotje met Kip & toegevoegde Groenten met Zalm & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

08/12/2022
3 van de 4 poezen lusten het
3 van de 4 poezen lusten het, eentje totaal niet, die trok er haar neus voor op
07/12/2022
Kattenvoer Hills Science Plan
Heel tevreden van! Ik dacht dat ze het niet zouden eten maar het werd hier gretig naar binnen gewerkt. Heb de indruk dat ze snel een voldaan gevoel hebben want ze aten het in 2x (meestal).
03/12/2022
Kwalitatieve voeding
Het is zeer goede kwalitatieve voeding die mijn kat echt wel veel lekkerder vond dan de supermarkten huismerken. Ik zag ook dat ze echt verzadigd was na het eten van de voeding.
02/12/2022
Katten vinden het zeer lekker
Katten vinden het product zeker lekker, ook geen problemen gemerkt op vlak van verwerking. Enige minpuntje is vooral dat het voer niet makkelijk uit het zakje komt en je dus makkelijk je handen eraan vuil maakt.
30/11/2022
Gulzig
Mijn kat is dolgelukkig wanneer ik en zakje bovenhaal.Ik moet opletten of ze is er vandoor met het zakje.Ze kan niet wachten tot het in haar voederbakje is.
30/11/2022
Katten houden ervan
Allebei mijn katten waren er dol op, waar ze vroeger hun potje niet volledig op aten is dit nu wel zo. Wel een beetje vervelend om al het voer uit het zakje te halen, een deel blijft aan de binnenkant plakken. Maar een aan te raden product die ik zal blijven kopen.
26/11/2022
testen van hills katten eten
Ziet er goed uit en smakelijk voor de kat. Omdat er een afbeelding op stond . De zakje zen handig voor te geven . Ik heb momenteel geen opmerkingen. Ik raad het produkt zeker aan
23/11/2022
une Decouverte
Mon chat a adoré cette nurriture, pourtant quand je change de marque il n'est pas très content et attend au moins 5 jours avant de la manger. Ici il a devové dès le premier sachet! Une vraie fête à l'ouverture.
22/11/2022
Fantastisch
Onze kat vond het super lekker, ze heeft genoten van Hill's. Hill's voeding is overduidelijk haar favoriet.
22/11/2022
Mon chat a adoré
Mon chat (de 2 ans et demi) est en général assez compliqué ne terme de pâté, il n'accepte pas beaucoup de nouvelles marques. Quand je lui ai donné une première fois elle n'a pas voulu en manger mais au bout de la deuxième fois elle l'a accepté.
20/11/2022
Alleen het beste voor de besten!
100% tevredenheid... de katten vooral maar ook ik. Gezonde voeding met veel smaak. Je ziet de variatie van groenten en vlees. Een grotere portie en zelf de hond kan meesmullen. Een echte aanrader!
19/11/2022
Heel goede voeding
Mijn kat vond de voeding heel goed ze heeft er elke dag 2 van gegeten en vond dit heel lekker. Ga dit zeker nog is uitproberen in verschillende smaken
Mon chat adore
Bonne texture, odeur agréable Poche facile à vider
18/11/2022
Mystie lust het deze zeer graag
Mystie lust de Hill's Healthy Cuisine heel graag, ze houdt wel van afwisseling maar komt toch altijd zeer vlug als ik haar deze voorschotel.
Perfect
Heel tevreden mijn katten zijn er verzot op. En de geur is aangenamer dat de vieding die ik normaal kocht.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord