Hill’s Science Plan Healthy Cuisine Stoofpotje voor Kittens met Kip met Zeevis & toegevoegde Groenten Multipack

Reviews

28/12/2022
Hill’s Science Plan Healthy Cuisine Stoo
Het was snel op . Zelef hond heeft van gegeten .Het guur is ok . Andere stinken gewoon ,deze stinkt echt niet.
11/12/2022
Een groot verschil
Mijn poezen eten het heel graag! De zakjes scheuren wel niet gemakkelijk helemaal af.
22/11/2022
Mijn kat vond deze super lekker !! En zij is heel kieskeurig in eten ,echt top product
22/11/2022
Mijn Katers zijn er gek op!
Super handige pochetjes. Makkelijk te openen. Mijn kittens zijn er gek op en willen niets anders meer. Goede kwaliteitsvoeding voor een correcte prijs. Een echte aanrader dus! Top!
Tester
Mijn kitten was zot van het voeding ze liever deze dan wat ze vroeger eet ik zal het zeker aan raden aan vrienden en nasten
19/11/2022
tester
het product was goed aleen de levertijd was lang en de kitten had enorme watterige stoelgang ervan of dat nu kwam omdat het een ander merk was geen idee .
Uitstekende kwaliteit
Mijn kat Frodo eet normaal bij kattenvoer dit nooit in 1 keer leeg. Bij dit product is het op 1,2,3 leeg. Ik neemt het zakje al en hij staat er. Zijn stoelgang is ook mooi vast en heeft hier geen diarree van. Je ziet mooi de groetjes in het katten eten. Ik weet wat ik voortaan ga kopen. Ik heb hier onder nog een foto getrokken en hierop zie je hoe graag hij dat eet.
Kitten eten
De kitten vond het heel lekker. Zeker een aanrader voor mensen met kitten. Enige minpuntje is dat het eten moeilijk uit het zakje geraakt,er blijft heel veel in plakken als je het eruit duwt.
18/11/2022
Mijn 3 schatten hebben echt elke dag als er pakjes genomen werden elkaar overtroffen met maaiwen…. Ze hebben geen seconde getwijfeld om meteen beginnen te eten…ik raad dit 200% aaan
Kattenvoer
Het openen van het zakje ging vlot. De groentjes zijn duidelijk aanwezig. Onze kitten vindt het in ieder geval heel lekker. Wel moeilijk om alles uit het zakje te krijgen.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord