Hill's SCIENCE PLAN Kittenvoer Kip

Hill's SCIENCE PLAN Kittenvoer Kip

Reviews

14/12/2021
Test Hill's kip
Mijn kat Joke vond het voer niet zo lekker. Maar zij is ook een moeilijk etertje. Mijn kat Odin daartegen vindt het heerlijk!! De kleine brokjes waren ideaal voor zijn kleine bekje en ze waren krokant, maar niet te hard!! Ze waren dan ook snel op.
13/12/2021
Aanrader, goed product!
De eerste dagen was ik wat sceptisch, mijn kat was niet geneigd om hiervan te eten. Maar, eenmaal hij begon te eten waren er positieve veranderingen. Mijn kat had al lange tijd last van slappe stoelgang. Samen met de dierenarts hadden we al meerdere producten geprobeerd zonder resultaat maar Hill’s science plan heeft gewerkt. Momenteel blijf ik hem dit product geven.
22/11/2021
De katten vonden het lekker
Mijn kittens vonden het heel lekkere voeding. Ze konden meestal amper wachten tot hun bakjes gevuld waren. Zelfs mijn senior katten toonden er interesse in. Ze waren na hun eten langere tijd voldaan dan bij ander voer. Ik ben heel tevreden van het voer.
04/11/2021
Kittens en moeder waren zeer tevreden
De eerste keer was direct goed bevonden, dat zie je als ze smakelijk aan het genieten zijn als ze eten.
04/11/2021
super lekkere kittenvoeding
mijn kitten vindt het super lekkere voeding , ze lust het liever dan haar ander merk
25/10/2021
Mijn kat vind ze lekker
Goede hersluitbare verpakking en het smaakt de kat dus dik in orde
Beter dan verwacht
Kitten was eerst niet echt te vinden voor het voer. Ging ruiken en keerde zich om en was weg. Mits ik denk dat als je honger hebt wel eet wat er voor handen is was dit ook het geval bij men kitten. Tegen de avond aan ging hij toch proberen. Ik vermoed dat hij meer voldaan is want van het vorig voer moest ik 2x per dag bijvullen. Hiervan vul ik s'morgens bij. Hij drinkt ook meer van dit voer. Soms leek het of hij niet veel dronk. Uiterst tevreden hierover en men kitten ook. Ik denk dat we ons voer nu wel gevonden hebben
Kittens zijn er dol op
Kittens zijn er dol op. Normaal heb ik een kitte die niet gek is van droge voeding, deze zou hij uit de zak eten. De zak is ook stevig met een sluiting die ook echt werkt. Na dagelijks gebruik sluit de zak nog altijd zoals dag 1.
Geweldig gezond
Onze BuZz is er helemaal weg van! Van het eerste proefje tot de laatste brok heeft hij gesmuld.
Kittenvoer Hills Geweldig
Mijn kitten Simba is dol op jullie kippenbrokjes van Hills , wij zijn er in ieder geval super tevreden mee, ik weet nu met welke voeding ik mijn kitten kan verwennen. Kort en bondig geweldig.
21/10/2021
Onze kitten zijn zeer tevreden!
Onze kitten zijn zeer tevreden, ze eten de voeding super graag. De bakjes zijn altijd direct leeg, wat voordien, met andere voeding van Whiskas, niet het geval was. Ik denk dat de kitten het zeer jammer zullen vinden wanneer de zak leeg is.
18/01/2022
Het eten van Binckey
Ik heb deze aan mijn kat gegeven en hij was er stapelgek op en nu wil hij niets anders meer ?Zelfs de andere smaken vind hij lekker?
16/01/2022
Kattenbrokjes
Hills science plan kittenvoer is een top product.
15/01/2022
We want more
Niet alleen voor kittens, maar onze ouder katjes waren er meer als dol op, aangezien de brokjes lekker klein, krokant, smaakvol zijn, worden ze sneller en beter eetbaar. Maar is ook beter voor hun vertering. Want heb bij volwassen kattenvoer al gemerkt als brokje te groot zijn, dat ik het kan weggooien en ik men geld kwijt ben, en andere moet kopen. Dus voor mijn beestjes was het yummie

Testersgallerij

Vraag & Antwoord