HILL’S SCIENCE PLAN Medium Puppyvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Medium Puppyvoer met Kip

Reviews

09/02/2023
hill s brokken
onze acha at de brokken met heel veel smaak op...liet niks liggen...was heel enthousiast tijdens het eten...geur viel goed mee...zijn stoelgang was ok...ik zou dit product zeker aanraden aan vrienden
04/02/2023
Geweldig
Mijn puppy eet er heel graag van! Normaal gezien is het een kieskeurige maar bij deze totaal geen probleem Gehad. WIJ ZIJN DUIDELIJK FAN VAN HILLS
Gelukkige puppy
Mijn puppy was een vieze eter maar deze hondenbrokken eet hij super graag! Het was een grote opluchting dat ik eindelijk het voer heb gevonden dat hij echt lust! Ik raad dit product zeker aan.
prima !!
de puppy vind het voer super lekker , aangezien hij best kieskeurig is qua voer , is het soms moeilijk maar de pup tevreden ik tevreden . ik zou het product zeker aanraden , en zeker blijven kopen
03/02/2023
Mijn puppy is gewoon dom op!
Hier mijn puppy is gewoon dom op geworden. Nu wil hij niks anders meer)) Grotte Smaak Alles is zovolgend ons verwachtingen. Heel blij dat wij product mochten testen en nu weten wat is goed voor ons lieve puppy!
31/01/2023
Puppy brokjes
Bruno eet ze heel erg graag. Hij heeft geen last van diaree.
12/01/2023
Très bonnes croquettes
Mon chiot adore ces croquettes, il les manges facilement.
10/01/2023
Hond eet het heel graag
Ik heb een hond dat nogal Kieskeurig is op vlak van eten maar sinds ze diteet is ze heel tevreden
Pas si mal
J'ai été ravis de proposer les croquettes à mon loulou Yuki. Il a bien aimé. Le produit est bien propose emballage est bien avec ça fermeture tout restait intacte. Yuki n'a pas eu de réaction. Je vous les recommande
Fijne brokken
De honden eten het wel, maar het is niet hun favoriete eten. Voor de rest waren het kleine brokjes, geschikt voor pups.
Super voer
Ik heb dit voer nu 3 weken getest op mijn pup. Ik kan het alleen maar aanraden! Mijn pup is wat kilo aangekomen wat super is na verschillende soorten voer te hebben geprobeerd!
Uitstekende hond voor de Puppy
Uitstekende hondenbrokjes voor een puppy. De hond was er dol op, en kon telkens niet wachten om ze op te eten. Sterke aanrader, en ook ikzelf zal deze brokken blijven gebruiken in de toekomst. 10/10
Heerlijk eten
Onze puppy is er helemaal gek van. Smulde alles lekker op.
19/04/2023
Droogvoer
Ja, ik heb een hond en die is enorm kieskeurig qua droogvoer... Helaas kon dit hem niet bekoren... Maar ja... Heb er wel een andere hond mee gelukkig gemaakt... Mijn hond is niet alleen kieskeurig ook verwent eigenlijk... Enkel met natvoer kan ik veranderen de rest... Nee hij zweert bij dat ene merk... En ja... Ik geef hem sinds dat ik hem 2,5 jaar geleden heb geadopteerd altijd een mengeling van nat en droog en iedereen zrgt dat hij er prachtig en blinkend uitziet! Het is dan ook een schatje!!!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord