Hill’s Science Plan Perfect Digestion Kittenvoer met Kip en bruine Rijst

Hill’s Science Plan Perfect Digestion Kittenvoer met Kip en bruine Rijst

Reviews

14/12/2022
lekkere brokjes
Kwalitatief goede brokjes, die de kat ook erg lekker vindt. De poezen hier hadden ze in een mum van tijd opgegeten. Goede vaste ontlasting, mooie vacht. Een aanrader!
13/12/2022
Feed back kitten voeding
Mijn kitten haar vacht is prachtig en ze zit vol levenslust. Ze eet mooi haar portie op en als ze de zak hoort opengaan is ze direct daar! Ik zou de brokjes iets groter maken.
08/12/2022
Top brokken
Mijn kat vond het eten super lekker. Smak smak smak
30/11/2022
Mijn katje is fan
Mijn katje vind het volgens mij zeer lekker want haar bakje is altijd snel leeg :) Het is kwalitatief goede voeding met zeer goede ingrediënten. Ik zou dit product zeker aanraden aan andere mensen.
28/11/2022
Happy kitten
Pipa houdt van deze brokjes - haar bakje is steeds in 1 keer leeg wat niet gebeurd met andere merken - ze heeft ook geen buik loop meer
26/11/2022
Ideaal voor de groei van je kitten
Mijn kitten Leo is dol op zijn nieuwe voer! Het is rijk aan vezels en je merkt dat hij meteen klaar staat wanneer zijn bakje hervult wordt. Zelfs onze andere kater kwam soms meesnoepen, maar voor zijn darmpjes was het iets minder goed...
25/11/2022
Lekkerbekken
Onze trixx eet nu een week van de brokjes, in het begin vond ze ze superlekker en kwam ze bij het horen "uitgehongerd" bij haar eetbakje. Echter na enkele dagen was ze niet meer zo super enthousiast, ze eet de brokjes zeker wel nog, maar het grootste enthousiasme is er vanaf. Wel zien we dat ze vol energie zit en een heel mooi vol koppeke en gezonde dikke vacht krijgt. Van een asielkattinnetje tot een Garfield in wording.
24/11/2022
Roosje
Roosje lust de korrels heel graag. Haar haar glanst ervan
24/11/2022
goed katteneten
mijn kitten eet de brokjes graag. Ze rieken niet zo fel als andere brokjes.
22/11/2022
Katteneten
Milo vind het heel lekker. Hij verkiest dit over andere brokken.
21/11/2022
Korrels vallen in de smaak
Heb 2 weken deze korrels getest en mijn kitten is er zit van. Zelfs zijn broertje van 1 jaar vindt de korrels lekker.
21/11/2022
ze zijn er dol op
De korreltjes ruiken heel aanlokkelijk, poes komt erop af, wil de zak zelf al openen, is ongeduldig. De korreltjes zijn niet te hard, niet te zacht, poes kan ze goed in stukjes bijten en heeft geen problemen met de vertering, geeft er niet van over, geen zachte of harde stoelgang, zeker een aanrader, ze smult ervan en verkiest deze boven haar andere droge voeding. Poes lijkt voldaan en heeft geen honger gedurende de dag, pels glanst meer, en poes ziet er gezond en tevreden uit. Ik koop voortaan deze !
18/11/2022
Geweldig product
Ze kregen hun eerste potje en het was al meteen raak. Ik heb ze nog nooit zo snel zien eten. Andere producten waren ze kieskeurig op. Grotere hoeveelheden en een betaalbare prijs.
18/11/2022
Mijn katten familie stemt 5 sterren!
Mijn Chicca was er dolgelukkig mee, haar mama en haar oudere broer deden gezellig mee. Zo was de test snel afgelopen. Toch een successtory mag ik wel zeggen. Voor herhaling vatbaar!!!! Ps minder mest dan bij goedkoper voeder.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord