Hill’s Science Plan Perfect Weight & Active Mobility Medium Adult Hondenvoer met Kip

Reviews

09/01/2023
Tevreden
Men hond was er zeer goed bij en was altijd tevreden als ik de zak uithaalde . Hij eete ook veel beter dan met zijn vorige korrels
04/01/2023
Kwaliteit
Mijn hond is een moeilijke eter. Ook heeft hij bij verschillende andere merken een onverzadigd gevoel. Bij het eten van Hills. Heeft hij enkel de afgewogen dosis nodig en heeft hij voldaag
04/01/2023
Vrolijk en levendig
Mijn hond Noa was blijkbaar zeer verheugd bij het zien van deze zak Hills. Voor hem was het een nieuwe ontdekking, die bijzonder in de (zijn) smaak viel... Elke keer dat ik de zak nam, kwam Noa naast me staan en me aankijkend als "gaat het nog lang duren vooraleer ik wat krijg?". Leuke ervaring!
03/01/2023
Goed product
Mijn beide honden hebben het product getest (2 beagles), het zijn 2 verschillende karakters, de ene schrokt alles naar binnen en de andere is wat kieskeuriger, de 1ste 2 zakken gingen heel goed met testen, de honden leken deze graag te eten, maar de laatste 3 dagen wou de kieskeurige hond bijna niet meer eten van de brokken, heb deze dus zijn oude brokken weer moeten geven. Ik kan het product zeker wel aanraden voor mijn andere hond, ik vond dat zij wat rustiger at en ook meer verzadigd was. Het product had ook geen vieze geur, wat aangenaam was om deze klaar te zetten
27/12/2022
goed van korrel
Mijn hond eet deze korrels graag. Ook is deze korrel goed voor zijn gewicht. wel pas zeer laat geleverd
26/12/2022
Hills is echt een aanrader !
Mijn hond vond het heerlijk ! Jammer dat het redelijk duur is, anders kocht ik het als vaste maaltijd
23/12/2022
super tevreden over!
Wij hebben 2 mechelse herdermeisjes. Ze zijn wel nogal kieskeurig als het over eten gaat. Dus ik was benieuwd naar het testresultaat! Maar echt was geschrokken! Ze vinden het gewoon super lekker! En vooral... Na enkele dagen ging hun vacht meer blinken alsook een frissere adem. Een filmpje volgt nog! Bedankt dat mijn sloebers dit mochten uitproberen! Wij zijn alvast fan!
21/12/2022
Baasje en beestje tevreden.
Aantrekkelijke verpakking, mooie hapklare brokjes, eerder aan de kleine kant, zelf mijn kat wou er van eten! Heb de indruk dat mijn hond speelser is.
20/12/2022
Heerlijke brokjes, precies groot genoeg
Onze honden vinden deze brokjes echt lekker. Ze houden niet van die hele dikke brokken en deze brokken heb net de juiste grootte.
Hondenvoeding
Het is ideaal voor mijn hond. Het is een Golden Retriever met een eigen karakter. Ze lust namelijk geen "grote" brokken. De grootte van de korrel is ideaal.
Goed verteerbaar
Onze hond louis is wel fan van deze. Eet hem makkelijk op en laat minder scheten. Durft wel eens te spuggen na het eten maar niet met dze brokken. Hij is er duidelijk beter mee. Normaal krijgt hij de gewone hills maar we gaan overschakkelen naar deze!
Feedback
Mijn hond was er zot van maar de korreltjes zijn een beetje te klein voor hem. Het is wel geen slechte geur en zijn stoelgang was wel beter ermee. Ik zou het product zeker aanraden voor kleinere hondjes.

Testersgallerij

Vraag & Antwoord