HILL’S SCIENCE PLAN Perfect Weight Adult Kattenvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Perfect Weight Adult Kattenvoer met Kip

Reviews

04/12/2022
Hill's kattenvoer
De brokjes van Hill's perfect weight zijn smaakvolle brokjes. Mijn kat was er dol op. Voor mijn maine coon kat hadden de brokjes wel wat groter gemogen en af en toe lagen ze wat zwaar op de maag waardoor mijn kat ze terug overgaf.
02/12/2022
aanrader
ze vonden het heerlijk ! Ondertussen is er al een nieuwe zak besteld
22/11/2022
Goedgekeurd
Mijn poes vond de verpakking blijkbaar al heel goed want ze bleef er maar kopjes aan geven en omduwen. De korrels zijn zeker goedgekeurd want ze eet er meer van dan anders en morst minder.
22/11/2022
Lucie wil geen droogvoer
Spijtig genoeg wou ons Lucie geen droogvoer van het merk Hills dat ik heb uitgeprobeerd . K heb het geleidelijk aan geprobeerd maar ze is al zovele jaren gewoon aan nat voer dat ze geen droogvoer wenst te eten . Sorry
21/11/2022
Wat een product!
Ik geef deze korrels nu al enkele weken aan mijn kat. Mijn kat is er zo verzot van. Het viel me echt op dat mijn kat telkens heel snel kwam als ze de zak hoorde. Ik merkte ook aan dat de vacht er gezonder uitzag. Ik zou dit product zeker aanraden. Ik denk zelf dat ik geen andere korrels meer zal kunnen geven aan mijn kat. Zo zot is ze ervan.
21/11/2022
Top kattenvoer!
Wat een geweldig kattenvoer! Mijn kat Guusje van 1,5 j vond het enorm lekker en omdat het perfect weight is hij er niet veel zwaarder van geworden. Hij is een binnenkat en komt nogal snel aan. Uiteraard omdat hij ook nog aan het groeien is maar zijn hangbuikje is nu toch wel wat kleiner. Hij at de zak van 1,5 kg in 2 weken leeg, echt lekker dus!
super product
super product om te mogen testen diertjes zijn er dolle op het lekker eten eetbakjes waren telkens rap leeg .
Katteneten
Het is een heel goede voeding voor je dieren. Mijn katten waren er verzot op. De zak was op 1,2,3 op
Kat hill
Mijn 2 katten Eros en Amor, waren beide zeer verlekkerd op de hill's kattenvoer. Tekens ik hun bakje vol deel kwamen ze af om het volledige leeg te eten. Dus top product
Hodor vs hill’s
Wauw, wat een super product ! Mijn kat heeft nog nooit zo graag brokjes gegeten.. normaal heeft hij de voorkeur naar nat voer, maar zelfs nu liet hij dit staan… hier een dikke pluim voor jullie kattenvoer ! Zeker 6 sterren waard ! Dankjewel dat wij dit mochten testen !
Hill's Science weight
Mijn katten krijgen al 2 soorten Hill's Science brokken dus ik was vrij gerust dat ze de nieuwe brokken ook zouden eten. Ze eten het graag en hun gewicht blijft mooi op peil. De brokken zijn ook groot genoeg om op te kauwen zodat ze rustig eten.
Ze vinden het heerlijk
Mijn katten vinden het super lekker, met name natuurlijk de smaak maar ook omdat het niet zulke grote brokken zijn.
kattenvoeding
mijn katten vonden het zeer lekker. Ik raad het iedereen aan.
kat aan de dis
Onze twee poezen hebben er met smaak van gegeten, hun bakjes waren altijd heel vlug leeg.
Doet wat het beloofd!
Mijn kat moest in het begin wat wennen, maar uiteindelijk is hij beginnen eten en sindsdien vindt hij het lekker. De brokjes zijn voldoende groot, ruiken goed en zorgen ervoor dat mijn kat minder snel om eten terug vraagt!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord