4,5 5 0 47 47

Reviews

11/04/2022
Kleine brokjes die niet droog aanvoelen en vers ruiken. Ideale grote van zak en kunnen zowel als voer als trainingssnack gebruikt worden
05/04/2022
mijn hond vindt het hondevoer zeer lekker, ik merk ook na een aantal weken dat zijn vacht veel mooier is geworden.
05/04/2022
Mijn Border Collie sinds onze huis gekomen, eten niet zo graag. Maar na 2 dagen om proberen, hij houd van Science Plan. Wanneer het was tijd om te eten hij direct opstan zijn.
14/03/2022
Pippa was er dol op!
De zak was zeer snel gekend en de brokjes haar favoriet. Wij hebben er een Hills fan bij.
11/03/2022
Hond is er gek van
Top product, ons hondje is een heel moeilijke eter, maar deze voeding ging perfect, zonder problemen
11/03/2022
perfecte balans
perfecte voer voor je trouwe viervoeter. enkel jammer dat het een prijzig merk is
08/03/2022
Puppy brokken van hill's
Beste, ik heb de puppy brokken van hill's maar 1 week gegeven aan mijn pup Tangero van 6m. Hij was enthousiast en ze roken wel lekker, at ook zijn bakje helemaal uit, maar zijn ontlasting was niet ok, varieerde van platte ontlasting tot diarree. Na het stopzetten en terug overschakelen naar zijn vorige brokken was dat probleem de volgende dag al beter en na 2 dagen weer volledig opgelost. Ik ben dus jammer genoeg geen fan en ga het zeker niet opnieuw geven aan mijn pup. Mvg, Sylvie
08/03/2022
zeer tevereden
Het viel onmiddellijk in de smaak van onze Kosmo. Zijn ontlasting was ook goed. Kwaliteitsvoeding voor uw puppy. Zeker aan te raden. Jammer dat ik ga moeten overschakelen want hij is bijna een jaar en dan op naar de voeding voor volwassen honden.
07/03/2022
hondje eet goed nu, normale stoelgang
Ik ben zeer tevreden over dit product en zal dit graag aanbevelen aan andere hondenbezitters. Ik heb een hondje geadopteerd uit Roemenie, ik heb verschillende merken geprobeerd, meestal weigerde het om te eten . Toen kreeg ik jullie pakket, hij at, en met smaak, zijn stoelgang was normaal, vroeger was het niet zo. Ik ben dus heel tevreden en ik beveel het graag aan voor andere honden eigenaars. Dank u wel voor de kans van het uittesten, en een tevreden hondje en baasje. Dank u wel !!
07/03/2022
Happy Rox
Rox was een moeilijke eter. Eerst was hij terughoudend en stond hij raar te kijken. Maar nu eet hij met plezier zijn kom leeg, zelfs tot de laatste kruimel. En dan blijft hij nog likken. Hij sneffelt zelfs aan de kast waar zijn eten instaat van "bazeke, ik wil nog" 😊
05/03/2022
Conan test Hills
Mijn Malinois Conan is van dag een,zot op Hills.In het begin 25/75% en een beker gepofte rijst (Vadegran).Nu 100% Hills en een beker gepofte rijst (Vadegran).Dadelijk zijn pot leeg.Als traktaties zijn de korrels wel klein.Maar een klein hoeveelheid op mijn hand,vind hij best leker.Nog actiever op de wei.Stevig uit werpsels.Als Conan tevreden is,is baasje ook tevreden.
03/03/2022
lekker voer
zeer goed eten! De hond eet dit zeer graag en reageert er ook zeer goed op! zeker aanrader
02/03/2022
Hills SCIENCE PLAN Puppyvoer Medium met Kip
Kwaliteitsvolle voeding die in de smaak valt bij de puppy. Geur valt mee en de honden maken een goede stoelgang wat ook belangrijk is!
02/03/2022
Hondjes waren er dol op
Lekker eten voor de hondjes. Ze waren er dol op!
28/02/2022
super puppyvoer
mijn pup is er dol op en lust het zeer graag

Testersgallerij

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...