HILL’S SCIENCE PLAN Small & Mini Puppyvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Small & Mini Puppyvoer met Kip

Reviews

17/01/2023
Hij eet liever zijn eigen eten
Mijn hond eet het liefste zijn eigen korrels Paar keer deze korrels gegeven maar die bleven telkens liggen jij lust ze totaal niet. Ik heb geen verbeter antwoordt want eten verschilt van de ene hond naar de andere hond voor de rest echt goed deftig eten voor een mooie normale prijs.
20/12/2022
Lekkere brokken
Mijn pup eet deze brokjes graag! Ze zijn ook super klein dus handig nu hij volop tanden aan het wisselen is. Ik raad deze brokjes zeker aan. Ik vind ze ook best goed ruiken.
02/12/2022
Love for Pets
Mijn beestjes (beagle, Border collie en recent nog een Chiwawa) hebben er super van genoten en zal ook uitzoeken waar ik het kan kopen - sorry eet het zelf niet dus geen foto
02/12/2022
heel tevreden
Mijn puppy is heel tevreden met de brokjes. Hij ging onmiddelijk op de geur af en ze zijn goedgekeurd door Morriske zelf.Ik was op zoek naar degelijke hondenbrokjes omdat ik hem wil opvoeden enkel met droogvoer. Hij is nogal een kieskeurige,maar hier is hij toch fan van,dus vrouwtje weet wat te bestellen.
28/11/2022
Ter hills voeding
Onze hond heeft deze heeel graag gegeten, fijne kleine korrels. Hij vondt deze superlekker! Echt een aanraden. Sluiting van de zak met velcro is ook zeer handig.
25/11/2022
Hondenvoeding
Ons hondje, Molly-Mae, is helemaal gek van de hondenbrokjes. Toen ik de zak opende, rook ze meteen de geur van haar nieuwe voeding. Ze proefde van de korrels en was er helemaal gek van. Zeker een aan te raden product voor je kleine viervoeter.
23/11/2022
Lekker
Onze pup nam de voeding vanaf dag 1 aan alsof ze het al jaar en dag at. Hebben ondertussen ook al nieuwe moeten gaan bijhalen. Jammer dan dat er geen reductiebonnen bijzaten
22/11/2022
mijn hondje
mijn hondje was er heel blij mee want het is kieskeurig hondje
21/11/2022
Alle brokjes op
Onze pup Beau heeft alle brokjes opgegeten en je mag er zeker van zijn dat ze deze super lekker vond. Ze kon er niet genoeg van krijgen en werd zelfs geholpen door de kat Poeki. Jammer genoeg hebben we er geen mooie foto's of filmpjes van kunnen maken.
18/11/2022
Smakelijk voor onze puppy
Onze puppy vond de korrels heel lekker. Er was nog wat overschot van de vorige korrels en deze at hij niet meer op! Het was heel snel op. Wel merkten we dat hij veel stinkende scheetjes liet, wat mogelijks aan de korrels lag omdat hij wat te gulzig hierbij zou zijn en het kleine korrels zijn waardoor hij er niet goed op kauwt,, maar gewoon inslikt.
18/11/2022
ideaal voor je kleine hond
Mijn chihuahua is een heel kieskeurigeter,maar hij at deze zo graag dat ik over ben gestapt op deze voeding deze broeken hebben zelf geen stinkende geur in tegenstelling tot anderen merken. WIJ ZIJN CONTENT

Testersgallerij

Vraag & Antwoord