HILL’S SCIENCE PLAN Sterilised Cat Young Adult Kattenvoer met Kip

HILL’S SCIENCE PLAN Sterilised Cat Young Adult Kattenvoer met Kip

Reviews

20/12/2022
Lekker en voedzaam
Eerst en vooral waren mijn 3 katten zot van de smaak, ik heb ze nog nooit zo goed weten eten. Dit komt waarschijnlijk door het feit dat er verschillende smaken in 1 verpakking zitten. Ook merkte ik dat hun kattenbak niet zo rook als normaal. Ze hadden zelfs geen last van hun darmen bij het veranderen van de voeding. Ook verloren ze minder haar dan normaal. Ik ben meteen in de winkel een grote zak gaan halen, ik zou ze niets anders meer willen geven dan Hill's Science Plan. Dank jullie!
07/12/2022
Een blije poes
Ze at elke keer haar bakje leeg en kende na een paar dagen de zak. Die op veel enthousiasme kon rekenen. Hills wij zijn fan!
06/12/2022
Mon chat a adoré
Les croquettes étaient de bonne taille, ni trop grosses ni trop petites, croquantes mais pas dures. Mon chat accourrait dès que j'ouvrais le paquet. Le paquet a une fermeture intelligente, pratique
03/12/2022
eten ervan maar zijn er niet zot van
katten eten ervan maar eten ze liever als extra snoepje dan dat ik er hun bakjes mee vul helaas
02/12/2022
Favoriet van mijn 3 tijgers
Ik hoor vaak van mensen dat hun katten Hill's weigeren te eten. Hier geen probleem, het is zelfs het eerste potje dat steeds leeg is. Ze zijn dus duidelijk fan!
02/12/2022
Gewoon eten
Mijn kat at het op zoals ze andere brokjes eet. Niet meer, niet minder. Ik dacht dat ze nu ook zelf naar brokjes zou vragen maar deed dit niet. Is voor mij geen aanrader maar één van de vele soorten voeding om eens af te wisselen.
28/11/2022
Fifi adore
Un régal pour mon petit chat. Elle vient dès qu elle entends le sac des croquettes
27/11/2022
Kieskeurige dame
Product ziet er goed uit, mooie hapklare brokjes. De eerste maal at poes direct van de voeding, daarna minderde dit en nu eet zij ze niet meer.
Happy cat
Mijn 3 marten waren er zeer verlekkerd op enzijn dushappy
Katjes vonden het lekker
Ik heb reeds een review geplaatst. Katjes waren zeer benieuwd naar de zak. Ze hebben de zak kapot gebeten. Ondertussen is de zak al leeg dus zeker goedgekeurd
Heerlijk voor katten
Onze Spooky was verzot op deze korrels. Toen de zak id helft was, reeds een nieuwe gekocht. Hij wil geen andere meer eten.
21/11/2022
Fluffy kiest voor Hill's
Eerlijk is eerlijk, ik heb de brokjes niet zelf geproefd, dat heb ik mijn kat Fluffy laten doen. Hij krijgt regelmatig verschillende merken, om niet steeds hetzelfde te moeten eten. Maar toen hij de Hill's brokjes kreeg was hij wel zeer smakelijk aan het eten. Ik kan er alleen maar uit afleiden dat hij deze brokjes zeer graag heeft.
21/11/2022
Getest door Mikkel
Mijn eerste indruk over de kattenbrokjes van Hill's waren zeer goed : goed formaat, geen overdreven geur, goed sluitende verpakking. En nu was Mikkel aan de beurt. Ik begon met de brokjes te mengen met zijn gewone voeding. Dat ging niet zo goed als ik verwacht had. Hij at er maar een beetje van . Het zal de hogere voedingswaarde zijn, dacht ik. Toen ik hem de Hill's brokjes alleen aanbood, wou hij er niet meer van eten. En ook niet meer als ik ze mengde. Hij lust ze duidelijk niet. Moeilijke eter zeker ... Ik ben wel overtuigd van de goede kwaliteit van de Hill's voeding, vooral als je kat een specifiek dieet nodig heeft bij medische problemen.
20/11/2022
De korrels zijn top!
Onze kat is zeer verzot op de korrels. Ze vielen direct in de smaak. Potje was in geen tijd leeg. Ze zijn ook perfect van grote en blijven lang vers.
18/11/2022
Tevreden kat
Met veel plezier verwachte ik het pakje. We hebben gelukkig geen lastige eter maar toch kieskeurig. Bij aankomst liet ik ze aan de zak snuffelen. Het is een handige zak met velcro achtig sluiting. Ik vulde een klein bakje en liet haar snuffelen het was direct bingo. Zelf vind ik het ook niet sterk ruiken. De dame was content maar dit was het begin. In het begin verdween de interesse maar vorige week heb ik het tot 3 keer moeten aanvullen. Test is geslaagd, we hebben een fan!

Testersgallerij

Vraag & Antwoord