Kellogg's Variety 8 Mini Packs 215 g

4,6 5 0 57 57 Halal, Kosher, Geschikt voor vegetariërs.
Kellogg's Variety 8 Mini Packs 215 g

Reviews

01/11/2023
Cornflakes on the go
Deze staan regelmatig in de voorraadkast, super handig voor mee te nemen! Ons kleine meid vind deze super lekker, maar de mama lust deze ook wel. Ik vind het voornamelijk geweldig omdat je hier verschillende cornflakes in een pak hebt, en we wel van variatie houden.
18/10/2022
Handige doosjes
Deze staan ook geregeld in onze voorraadkast. Ze zijn praktisch en heerlijk waarom wel je hebt verschillende doosjes corn flakes voor ieders wils en voor kinderên is dat fijn dat ze dat kunnen afwisselen. Dus hier zijn ze blij als mama ze bij heeft
20/02/2022
Lekker!
Ik raad dit zeker aan! Deze cornflakes is perfect gemaakt voor een maaltijd. Voor jong en oud is dit makkelijk en zeer lekker. De leuke verpakking trekt dan ook de kinderen aan bij het kopen van deze lekkernijen.
25/07/2021
Lekker
Lekkere varianten en per portie verpakt blijf dus lang vers
23/07/2021
Cornflakes
Dochtertje at al graag cornflakes maar nu eens de kleine doosjes geprobeerd en zo blij dat ze was dat ze het ook kon mee nemen onderweg.. hier word het elke keer aangekocht
11/07/2021
Afwisseling!
Leuk dat je kan afwisselen want zo'n grote doos anders op tafel is snel teveel van hetzelfde na elkaar. En de houdbaarheid is beter te behouden met aparte zakjes dan 1 grote!
28/06/2021
Lekker
De portie is perfect van grote en elke dag word feest met een verrassing op tafel en is er een smaak die mijn zoon wat minder vind is mama er wel blij mee
27/06/2021
Favoriet van mijn dochter
Mijn dochter heeft al verschillende soorten cornflakes gekregen ma eet liefst deze ... De kleine verpakking is ook ideale dossering voor eenmaal ontbijt.
25/06/2021
Zeer tevreden
Super, makkelijk voor mijn kindje om mee te nemen naar school. Ikzelf vind dit ook lekker en makkelijk
23/06/2021
Lekker maar duur
Lekker en handig om mee te nemen. Goede variëteit van soorten cornflakes Zonde dat er zoveel plastic en verpakking is
22/06/2021
Lekker, vol afwisseling maar steeds kwaliteit
Blijft heel lekker en vooral dat je kan afwisselen en niet eerst 1 soort volledig grote doos dient te verslinden eer je een volgende kan opeten. De kwaliteit is nog steeds dezelfde. Toppuz.
21/06/2021
Oké
Lekkere cornflakes maar erg prijzig. Op deze moment zit hij ook nog boordevol suikers, suikers is gemakkelijk vervangen kunnen worden door een natuurlijker product
13/06/2021
Duur maar lekker
Heel lekker en veel variatie maar wel nog steeds duur.
12/06/2021
Lekker
Deze kleine verschillende pakketten zijn goed voor 8 dagen ontbijt. Goed om te proberen wat je lust en daarna de grote doos te kopen, want deze samples komen behoorlijk duur uit.
12/06/2021
Praktisch
Persoonlijk vond ik het handig om mijn kind op die manier zijn favoriet te laten zoeken, aan de hand van deze kleine verpakkingen moest ik niet de grote verpakking kopen. Bovendien is het ook zeer praktisch om mee te nemen naar school als snack.

Vraag & Antwoord

Laden...