Kinder Schoko-Bons 125 g

4,8 5 0 17 17 Chocolade, om van te smullen Hazelnoten, lekker knapperig Heerlijk romige melk.
Kinder Schoko-Bons 125 g

Reviews

13/11/2021
Lekker lekker
De lekkere Kinder bobons mijn kids zijn er zit van zijn heel lekker en goede grote voor snel 1 of 2 te geven . Ik heb er steeds in huis zet ze zelf mee op tafel als extra bij bezoek .
10/11/2021
verslavend lekker
Deze snoepjes zijn echt verslavend lekker. Voor je het weet is de hele zak op. Die lekkere kinder chocolade met doe stukjes hazelnoot erin. Echt heerlijk.
03/11/2021
Kinder bonbons
Verslavend lekkere snabbel tussendoor voor een klein ´goestingsje´
03/11/2021
Verwennerij
De choco bons zijn echt zo lekker smeuïg en met goeie chocolade gemaakt. Ook handig dat je deze verpakking gemakkelijk kan delen en de porties niet te groot zijn. Zeker een aanrader rond de feestdagen!
02/11/2021
Heerlijk
Ongelooflijk lekker, je eet er eentje en voor je het weet is de zak leeg ;-)
02/11/2021
Heerlijk
Zijn heerlijke chocolade snoepjes, gemakkelijk over mee te nemen en zijn super van smaak, ook lekker voor kinderen
27/09/2021
Lekkere bonbons
Je blijft ervan smullen zo lekker & handig om mee te nemen. 😋
26/09/2021
heerlijk
de kinder chocobons zijn heerlijk. zowel de chocolade als de vulling hebben een uitstekende smaak.
25/09/2021
Heerlijk
Heerlijk zacht om in te bijten met lekkere krokante nootjes
21/09/2021
Snoepje voor tussendoor
Ideaal tussendoortje en ook gemakkelijk om mee te nemen in de brooddoos naar school of werk.
19/09/2021
Zalig tussendoortje
Ideaal als tussendoortje. Smaakt zacht, echt lekker.
07/09/2021
Kinderchocolade
Heel lekker,de kinderen zijn er ook zo dol op.
05/09/2021
Overheerlijk lekker
Smelt zo op je tong... Binnenvulling super krokant..ook volwassen mensen eten dit graag
03/09/2021
Heerlijke eitjes
Deze eitjes van Kinder zijn echt superlekker. Het kind komt dan in mij naar boven. Ik koop ze alleen met Pasen omdat het een eitjesvorm heeft. Heerlijke chocolade en vulling, het smelt ook echt in je mond.
03/09/2021
kinder chocolade ( ook voor volwassenen )
zalig zachte chocolade met een krokante toets

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...