Kinder Schoko-Bons 125 g

4,8 5 0 24 24 Chocolade, om van te smullen Hazelnoten, lekker knapperig Heerlijk romige melk.
Kinder Schoko-Bons 125 g

Reviews

10/10/2023
Verslavende Shoko-bons
Verslavend lekkere Shoko-bons van Kinder. Niet alleen tijdens Pasen, maar het hele jaar door!
28/10/2022
Heerlijk
Mijn kinderen zijn gek van deze chocolade bonbons. Stiekem neem ik er ook af en toe eentje als ik koffie neem, ze zijn lekker en de vulling overheerlijk. Als er bezoek os van kinderen zet ik deze geregeld op tafel en in een wip en gauw zijn ze op dus vallen in de smaak
03/10/2022
zalig om te snoepen
Ik ben altijd fan geweest van kinder producten. Dit product komt in een grote zak met erin allemaal individuele verpakkingen. ik ben een grote fan van de lekkere crunch als je in het product bijt.
29/08/2022
om van te smullen
Heel lekkere chocolade met de nodige crunch, ideaal voor een snack.
22/02/2022
Kinder
Lekker voor jong en oud ! Lekkere melkchocolade met witte chocolade in ... heerlijk !
15/01/2022
Beloning
De ideale beloning voor kinderen. Gemakkelijk overal mee naartoe te nemen.
22/12/2021
heerlijk voor kinderen
een en al zoetigheid, perfecte snoep voor een kindje uds
13/11/2021
Lekker lekker
De lekkere Kinder bobons mijn kids zijn er zit van zijn heel lekker en goede grote voor snel 1 of 2 te geven . Ik heb er steeds in huis zet ze zelf mee op tafel als extra bij bezoek .
10/11/2021
verslavend lekker
Deze snoepjes zijn echt verslavend lekker. Voor je het weet is de hele zak op. Die lekkere kinder chocolade met doe stukjes hazelnoot erin. Echt heerlijk.
03/11/2021
Kinder bonbons
Verslavend lekkere snabbel tussendoor voor een klein ´goestingsje´
03/11/2021
Verwennerij
De choco bons zijn echt zo lekker smeuïg en met goeie chocolade gemaakt. Ook handig dat je deze verpakking gemakkelijk kan delen en de porties niet te groot zijn. Zeker een aanrader rond de feestdagen!
02/11/2021
Heerlijk
Ongelooflijk lekker, je eet er eentje en voor je het weet is de zak leeg ;-)
02/11/2021
Heerlijk
Zijn heerlijke chocolade snoepjes, gemakkelijk over mee te nemen en zijn super van smaak, ook lekker voor kinderen
27/09/2021
Lekkere bonbons
Je blijft ervan smullen zo lekker & handig om mee te nemen. 😋
26/09/2021
heerlijk
de kinder chocobons zijn heerlijk. zowel de chocolade als de vulling hebben een uitstekende smaak.

Vraag & Antwoord

Laden...