Lay’s Oven baked naturel flavour

4,8 5 0 10 10 Heerlijke ovengebakken chips met een lekkere kraak en snufje zout.
Lay’s Oven baked naturel flavour

Reviews

09/03/2023
Lekker
Ik heb deze chips echt veel graag yummy ik kan er niet van af blijven
05/03/2023
Lekker knapperig.
De oven baked chips zijn lekker knapperig en smaken goed door. Ze zijn ook mooi van vorm wat dan ook nog eens mooi presenteert.
07/12/2022
Heel lekker & Knapperig
zachte onuitgesproken smaak, kokant en lekker. Ik koop ze regelmatig om op tafel te zetten als er bezoek is of gewoon als ik zin heb in een 'gezondere versie' van chips. top product!
Perfecte aperitief
Goede smaak: niet te zout, proeft minder vettig en is lekker krokant. Doet het altijd goed bij bezoek
lekker knapperig
Deze oven baked LAYS zijn overheerlijk, ze zijn zeer knapperig, vol van smaak en arm aan vet... hm lekker!
Lekkere chips
Een zalig lekkere chips. Lekker krokant en een fijne zout smaak als nasmaak. Voor je het door hebt, is de hele zak leeg.
De beste
Lays oven baked zijn de beste, lekker knapperig en geen stukjes ( bij sommige meer stukjes dan een echte chip). Er zijn verschillende smaken zo hebben wij voor ieder zijn wens in ons gezin. Ik zou deze aanraden en zijn er feestjes bij ons dan is Oven Baked ook van de partij. Zalig
Gluten vrije chips
Ik hou van deze chips, perfect gluten vrij alternatief voor chips om te dippen door de naturelle smaak. Niet te zoutig en blijkbaar ook minder vettig! Zeker een aanrader voor iedereen die gluten intolerant is!!
Lay's
Hoe lekker is dit ,goed krokant en smelt heerlijk weg in je mond ,niet te veel zout ,zit zeker in mijn kar bij de volgende inkopen
01/12/2022
Goeie snack
Deze chips zijn super lekker en minder vettig dan de meeste andere chips die ik ken.

Vraag & Antwoord

Laden...