LIPTON thee Herbal inf. Camomile

LIPTON thee Herbal inf. Camomile

Reviews

10/07/2023
Lekker ´s avonds
Hele lekkere, zachte thee om ´s avonds te drinken. Niet te sterke smaak en een zeer licht rustgevend/kalmerend effect. Opgelet is een infusion, dus geen theeblaadjes aanwezig
05/03/2023
Een theetje voor de klassieke drinker.
Lipton is een thee die ik reeds veel gedronken heb in het verleden. Ik was er ook steeds tevreden over maar niet zo gek op de camille smaak. Dit is persoonlijke smaak maar toch.. nu er zoveel meer smaken te ontdekken zijn neig ik eerder naar andere smaken. Het neemt niet weg dat Lipton nog steeds ter afwisseling een aanrader is.
07/12/2022
zachte thee
ik gebruik deze thee om een vond te verzorgen of bij een infectie eerder dan gewoon thee van te maken om te drinken. heeft een zacht smaak maar niet iedereen is er fan van precies...
31/10/2022
fijne thee, maar niet uitzonderlijk
ik heb deze al gekocht, dit is een goede thee, maar niet uitzonderlijk, niet echt mijn smaak, maar wel goede kwaliteit, de zakjes geven vlug hun smaak af en je kan er een grote tas thee mee maken
28/09/2022
Lekker van smaak, wel niet echt krachtig
Smaakt lekker, maar rustgevend effect van Camille niet echt merkbaar;
30/08/2022
Ontspannende thee
Ideaal voor het slapen gaan. Met een vleugje honing erbij komt de smaak van de thee nog meer door.
22/06/2022
Thee
Deze thee is echt heel lekker en zacht van smaak.
29/03/2022
gemakkelijk
Heerlijk en gemakkelijk in gebruik. de buideltjes blijven goed dicht want sommige lossen terwijl je ze laat trekken in het warme water.
29/03/2022
Thee
Een lekkere thee. Zacht en aangenaam om te drinken.

Vraag & Antwoord

Laden...