L'Oréal Elnett Satin Haarspray Normale Fixatie 75 ml

4,4 5 0 17 17 Micro-verstuiving Houdt uw kapsel volkomen natuurlijk in model. Beschermt het haar tegen vochtigheid Laat zich gemakkelijk door borstelen verwijderen
L'Oréal Elnett Satin Haarspray Normale Fixatie 75 ml

Reviews

07/10/2021
Echte haarlak
Niet kleverig en plakkerig. Al jaren de nr 1 in haarlakken. Gemakkelijk uit te borstelen. Doet wat moet ! De geur is niet echt lekker, maar stoort me ook niet. Laat je haar héél de avond goed zitten !
29/09/2021
Sterke haarlak
Deze lak vind ik te straf en de geur vind ik niet zo aangenaam. De geur blijft ook lang hangen. Subtielere geur is aan te raden. Maar voor een evenement ofzo waar je haar goed in model moet blijven een aanrader.
14/07/2021
Haarlak
Je hebt geen plakkerig gedoe en kan het makkelijk uitkammen. Dezelfde geur die allang hetzelfde is vind ik niet onaangenaam.
13/07/2021
Super product
Deze hairspray is zeer gemakkelijk in gebruik. De spuitbus ligt gemakkelijk in de hand. Het maakt je haar stevig zodat het niet meer futloos langs je gezicht valt. Dit is zeker en vast een aanrader.
09/07/2021
Sterk
Het is een krachtige lak ideaal voor een feestje savonds maar iets te plakkerig en stijf voor mij de volgende dag moeten uitwassen om mijn haar te kunnen kammen
09/07/2021
Klassieker
Stevige haarlak die perfect fixeert. Persoonlijk vind ik de geur, die al jaren hetzelfde is, minder aangenaam.
07/07/2021
Fijne geen pruik vormende haarspray.
Deze haarlak gebruik ik meerdere jaren vooral omdat deze niet dat harde pruikvormende gevoel geeft. Je heeft blijkt lekker beweegbaar maar is toch verstevigd. Ik heb hem op kort en lang gebruikt en ik vind het op beide zeer goed. Uitstekende haarlak.
06/07/2021
Ruikt goed
Doet zijn werk waarvoor het dient. Ruikt goed en houd de haar goed stevig.
06/07/2021
Snel fixeren
Heel goed om je kapsel snel te fixeren Ook snel weer uit te borstelen
12/06/2021
Goed
Deze haarspray bestaat al jaren. Nog steeds een topper,ondanks dat de geur echt nog steeds de oude geur us. Udeaal als je je haren wil hard fixeren.
08/06/2021
Beste haarlak
Beste haarlak sinds jaar en dag. Mijn grootmoeder gebruikte deze ook vroeger. Voelt niet zwaar of plakkerig aan en is makkelijk uitkambaar
07/06/2021
Doet wat het moet doen
Heb een kort kapsel en met de haarlak blijft alles mooi in model , door weer en wind !
06/06/2021
Mega stevig
Mijn haar heeft een beetje een eigen wil, het blijft nooit liggen hoe ik wil dat het ligt. Deze lekker riekende spray brengt er verandering en bovendien kampt die ook nog eens makkelijk uit en voelt je het niet ongezond aan.
04/06/2021
Super!!
Ruikt heerlijk en zit heel natuurlijk op het haar. Zeker een aanrader!!
04/06/2021
Geweldige fixatie
Ruikt goed, blijft lang zitten en laat geen vette waas achter op je haar.

Vraag & Antwoord

Laden...