L’ORÉAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5 RAPID RESTORE CONDITIONER

4 5 0 5 5 Heb je geen tijd om elke dag een haarmasker te gebruiken? De L’Oréal Paris Elseve Total Repair 5 Rapid Restore Intense Conditioner, voor beschadigd haar, is voedzaam als een masker, maar dan zonder de inwerkingstijd. Geen tijd om elke dag een masker te gebruiken? Elseve biedt u de Rapid Restore Total Repair 5, zo voedzaam als een masker maar zonder inwerkingstijd voor 2x meer herstelling!
L’ORÉAL PARIS ELSEVE TOTAL REPAIR 5 RAPID RESTORE CONDITIONER

Reviews

11/11/2022
Bedrieglijk
Deze shampoo maken ze reclame van alsook van elseve in het algemeen maar laat je aub niet vangen.... Een goeie vriendin van me is kapster en heeft me duidelijk gezegd dat dit 1 van de slechtste merken van shampoo zijn.. U haar droogt er van uit maakt haarpunten net kapot heb dit zrlf ook ondervonden natuurlijk... Heb nooit roos gehad heb 1 keer elseve gebruikt en ik had roos... Ik heb psoriasis dusja heb pelletjes maar dat is alleen als ik er aan krab... Door die elseve had ik ineens wel pelletjes zonder te krabben... En ik had meer en meer jeuk men haar viel ook veel meer uit als ik men haar lamde hing altijd een hele bos haar in... Dus sorry mensen maar het is niet altijd omdat ze er reclame van maken dat het goed is... Laat jullie niet vangen aub want is niet alleen ni goed ma kost ook redelijk veel en zeker voor zo een slecht product!
18/10/2022
Onmisbaar
Ik kleur mijn haren altijd en dan droogt het uit en de punten en lengtes gaan sneller stuk maar ik gebruik geregeld deze condioner enkele keren na het kleuren en het beschemt de kleur en je haar gaat dan niet uitdrogen en je zal niet snel kapotte puntjes hebben. Ik raad deze aan voor mensen die hun haar veel kleuren en fohnen. De geur is trouwé ook heel aangenaam
09/10/2022
Goed product!
Gemakkelijk in gebruik. Je merkt al van de eerste keer dat je haar zachter is. Een aanrader!
22/06/2022
Makkelijk en snel
Ik gebruik deze nu al een tijdje en zeer gemakkelijk ,maakt je haar zacht en ontwart het ,duurt ook niet zo lang,dus zeer gemakkelijk als je niet veel tijd hebt. Echt een aanrader !!
21/06/2022
Goed product
Ben hier zeer tevreden van. Je voelt echt het verschil als je dit op je haren uitsmeert. Ik ben in ieder geval fan

Vraag & Antwoord

Laden...