Lotus Biscoff Speculoos Koek

4,8 5 0 11 11 Lotus biscoff is een verrassend knapperig speculoos koekje. Met een handvol natuurlijke ingredienten vormt het gekaramelliseerde koekje een unieke smaak die wereldwijd geliefd is. <li>Verpakking bevat circa 32 koekjes <li>Heerlijk koekje als tussendoortje, voor onderweg, of bij een kopje koffie <li>Zonder kleurstoffen en toegevoegde smaakstoffen, geschikt voor veganisten <li>Ideale biscuits voor in de koektrommel
Lotus Biscoff Speculoos Koek

Reviews

10/10/2023
De beste speculaaskoekjes
De klassieke en beste speculaas koekjes die er bestaan. Lekker krokant, niet té hard, ideaal voor bij de koffie! De mini-versies zijn ook ideaal voor onderweg.
31/08/2023
Kookie
Perfecte koekjes voor mij met een koffie of een thee . Heel lekkere smaak
09/07/2023
Lekker
Lotus Speculoos smaakt altijd lekker. Handige kleine koekjes voor bij de koffie of als tussendoortje. Jammer dat er vele kleine koekjes samen verpakt zijn. Hoewel ze verpakt zitten in een aluminiumfolie, zijn ze al gauw minder krokant. Enkel kopen als je van plant bent om snel te consumeren na opening van de verpakking
07/07/2023
Sentiment
Hét beste speculooskoekje voor bij een boterham of gewoon zomaar bij de thee of de koffie
05/04/2023
Favoriete
Mijn favoriete koekjes aller tijden en smaakt altijd verveelt nooit.
23/03/2023
love them
Have always loved the lotus speculaas biscuits, also used them to make speculaas tiramisu and it's become something everyone asks me to make when bringing dessert!
09/03/2023
Super lekker
Hele lekkere spicoloos koekjes Één heerlijke aankoop
05/03/2023
Ideaal koffie koekje.
Dit iets grotere en vollere broertje van het klassieke speculoos koekje is ideaal als dagelijks koekje voor bij de koffie. Omdat het is dikker is smaakt het iets meer door.
15/02/2023
Zalig
Waw, deze zijn bij ons meestal aanwezig. Heerlijk met het ontbijt, tussendoortje, elk excuus is goed. Als kind maakte ik het een beetje week met koffie en dan de boterham op, mmm zalig. Wie deze nog nooit geproefd heeft heeft al veel gemist.
03/02/2023
Belgische trots
Een koekje die elke Belg en niet-Belg moet geproefd hebben. Heerlijk als tussendoortje, bij een hete tas koffie of kop thee, of zelfs lekker tussen de boterham. Buitenlandse vrienden stuur ik steevast zo'n pak koekjes toe, want iedereen moet onze Belgische trots leren kennen.
03/02/2023
mmmmmhhh
Zalig zoete zonde, met een lekker tas koffie erbij en je waant jezelf in speculozenland jam jammie

Vraag & Antwoord

Laden...