Lotus The Original Speculoos Pasta 720 g

4,4 5 0 27 27 Een onweerstaanbaar lekkere pasta, gemaakt van de enige, echte Lotus Speculoos koekjes. Zonder kleurstoffen & zonder toegevoegde smaakstoffen. Geschikt voor veganisten.
Lotus The Original Speculoos Pasta 720 g

Reviews

04/03/2023
De smaak van speculoos met boterhammen
Deze pasta is gewoon lekker voor wie van echte speciloos houdt en vroeger reeds speculoos koekjes op de boterham at. De pasta is smeuïg en goed smeerbaar.
09/09/2022
De eerste keer!
Toevallig heb ik gisteren voor de eerste keer deze pasta met speculaas geprobeerd en geproefd en ik moet zeggen ik was diep onder de indruk en zal deze zeker de volgende keer aankopen?
08/09/2022
aanrader
Een goede uitvinding, de kids smeren zelf hun boterham. Voor hun is een stukje speculoos niet zo gemakkelijk maar nu geen enkel probleem. Vroeger sopte ik mijn speculoos in de koffie om op mijn boterham te smeren, geweldig dat dit nu niet meer moet. Het smaakt goed en ruikt hemels.
13/11/2021
Verslaving
Dit is dagelijkse kost voor mij de echte lotus speculaaspasta heb al verschillende geprobeerd maar neen deze is echt de top . Heb er op 1 maand 2 tot 3 potten van nodig echt super lekker .
22/10/2021
Speculoospasta
Jammer dat de naam veranderd is. Was traditie. Blijft heerlijke pasta. Variant met minder suiker zou wel mogen.
15/09/2021
heel lekker
lekker en gemakkelijk te smeren + de goede smaak van speculoos
02/09/2021
Speculoospasta
Niet slecht van smaak , maar toch anders dan de koekjes
01/09/2021
Heerlijk
Het is overheerlijk en ruikt geweldig! Je blijft er van eten en als je niet oppast is het op voordat je het weet 😅 Het is ook lekker bij het bakken van koekjes en cakes.
28/08/2021
supper lekker
smeert supper en heel lekker ruikt goed .
Mmmm
Lekker! Lekker! Lekker! Lekker! Lekker! Lekker!
Lekker
Zeer lekker, de kids zijn er dol op. Ook de crunchy is heel goed.
Heerlijke speculaaspasta
Heerlijke, smeuïge speculaaspasta. Niets lekkerder dan een boterham met speculaaspasta. Makkelijk smeerbaar
26/08/2021
Heel lekker
Zeker een aanrader. Makkelijk smeerbaar en super lekker!
25/08/2021
Heel lekker
Heel lekker ! Verslaafd aan als ik logement krijg zet ik het altijd mee op tafel :)
17/08/2021
KINDEREN
Ik persoonlijk eet het niet, allergieën . Maar de kinderen op kamp waren er zot van.

Vraag & Antwoord

Laden...