meridol Complete Care Gevoelig Tandvlees & Gevoelige Tanden Tandpasta

meridol Complete Care Gevoelig Tandvlees & Gevoelige Tanden Tandpasta

Reviews

Meridol complete
Ik ben er het mee eens dat Meridol Complete Care gebruikt kan worden om dagelijks je gebit mooi , schitterend en tegen lichte bloeding v.j tandvlees te gebruiken.Super dagelijkse tandpasta !
Meridol, de perfecte tandpasta
Meridol, de perfecte tandpasta voor hij of zij die met een mooi gebit, de hele dag met een fris mondgevoel wil rondlopen. Bij het gebruik van deze tandpasta merkte ik duidelijk een verbetering op. Alleen bij de aanvang, de eerste twee dagen, had ik bloedend tandvlees. Wel zou ik de huidige tube vervangen door een harde soort omdat deze op het einde wat moeilijk te gebruiken is.
Fantastisch 🤩 d
Aanbevelingen! Zeker kopen .echt fijn voor gevoelige tanden
12/10/2022
Meridol
Haleine fraîche,brossage non corrosif, doux pour les gencives
12/10/2022
A nouveau les dents au top ...
Meridol Nickel maintenant tt le monde utilise le même
11/10/2022
Top produckt
Ik had ald last van bloedetend tandvlees tot ik dit product gebruikte de bloedent tandvlees is gedaan heb een betere mond hygenen en frissere adem
11/10/2022
Een milde tandpasta dat wel goed poetst.
Een milde tandpasta dat niet te straf van smaak is zoals de meeste merken maar reinigd wel grondig zonder te bloeden en laat een frisse adem achter geen bloedend tandvlees en mijn tanden zijn minder gevoelig.
Tevreden van meridol
Ik hebbmeridol gebruikt gedurende 2 weken en dit driemaal per dag. Ik ben zeer tevreden over dit product. Smorgens blijft de aangename frisheid lang hangen, zonder uw smaak te veranderen. De tandpasta is zacht va smaak. En zorgt voor een milde reiniging. Deze tandpasta ga ik zeker meer gebruiken
bon produit bien présenté
bon produit bien présenté texture agréable emballage conforme merci meridol
C’est un excellent produit
Très bon dentifrice je le conseille à tout le monde
06/10/2022
Degelijk product
Degelijk product voor die prijs fris gevoel in de mond
05/10/2022
Deze voldoet aan wat ik verwacht 👍
De tandpasta voldoet aan de verwachtingen. De smaak vond ik een minpuntje, deze kan beter
Fantastische tandpasta!
Is voor mij een fantastische tandpasta en belooft wat ze zegt. Superzacht van textuur en laat een aangename smaak achter.
04/10/2022
Zalige pasta voor gevoelige tanden
Voor zover ik hem al kunnen testen heb is deze heel fijn van smaak. Ik heb nogal een gevoelig tandvlees en tot hiertoe is het bloeden al wat verminderd. Uiteraard nog niet gedaan. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit binnen een paar dagen wel in orde zal zijn. Tandpasta echter heel laat in de bus gekregen, nog maar iets meer dan een week. Denk dat hij een geruime tijd gereisd heeft eer ik hem mocht ontvangen.
Goede tandpasta
Hij doet wat er belooft wordt. Geeft een aangename frisheid in de mond, is zacht voor gevoelig tandvlees

Testersgallerij

Vraag & Antwoord