Mini Nougatti 180g

4,9 5 0 21 21 Côte d’or Mini Nougatti: 14 mini Nougatti per zakje, individueel verpakt. Om de delen... Of niet!
Mini Nougatti 180g

Reviews

18/01/2023
I'm in! Super!
De heerlijke nougat met de kwalitatieve smaak van coté d'or? Kon moeilijk slecht zijn he! En dit in handig meeneemformaat... de grote zijn soms wat veel voor ineens op te eten. Nu is er dus de ideale oplossing voor!
06/12/2022
Lekker en klein
Lekkere smaak. Klein, dus minder schuldgevoel. Perfect voor bij de koffie
03/11/2022
Nougat
Handig zo klein en super lekker De smaak van cote dor is altijd zo apart
18/10/2022
Hemels lekker
Deze nougatti is hemels lekker het smelt weg op je tong dan heb je die krachtige smaak van nougat. Buitengewoon lekker ik neem het vooral bij de koffie. Nu neem ik telkens deze maar dan groot formaat .
12/10/2022
Less is more
De grote repen zijn wat te veel van het goede, deze kleine porties zijn perfect! Knapperige nougat, nootjes en de alombekende chocolade van cote d'or. Zeker aan te raden voor elke gelegenheid
02/10/2022
Ik hou er van
Ik vind dit zeer super lekker. Ik raad iedereen aan.
02/10/2022
Nougat
Super lekker. Handige verpakking,handiger dan de grote
29/09/2022
Kleine verpakking zeer handig
Heerlijke chocolade; Heel handige kleine individuele verpakking, caloriebewuster da de grote repen;
06/09/2022
Mini nougat
Mijn kinderen zijn er verzot op,en het krijgt dus geen dag tijd in mijn kast. Tijdens de boodschappen koop ik het dan ook steeds. Ook heel handig dat ze appart verpakt zitten. Ik raad het zeer aan,prijs-kwaliteit is ook zeer goed. Ben een alleenstaande mama dus moet wat op de prijzen letten.
05/09/2022
superlekker mmmmmm
Deze zijn superlekker. Ik moet moeite doen om ervan te blijven. De chocolade smelt in je mond en de vulling smaakt zo lekker naar de nougat en nootjes. Ze zijn net groot genoeg om een tijdje aan te knabbelen en niet zo groot dat je je 'zondig' gaat voelen. Een uitstekende keus voor een kleine traktatie
01/09/2022
Nougatie
O wat zijn ze klein, maar verdomt lekker ik eet het volledige pak in een keer uit mmmmmm!!!
22/08/2022
Hmmmm
Deze chocolade snack is super lekker is ook in kleine pakjes verpakt waardoor handig mee te nemen in je handtas of dergelijke. Er is niet veel slecht aan te vinden ik zou deze chocolades zeker aanraden overheerlijk!
07/08/2022
Favoriet chocolaatje
Heerlijke afsluiter van mijn dag! Chocolade met noga. Ik ben sowieso een hele grote côte d’or fan, maar dit is mijn absolute favoriet uit het assortiment! Echt gewoon eens proberen!!!
06/08/2022
Verslavend lekker
Gevaarlijk, als je zakje opent is er geen weg terug Je blijft ervan eten tot het laatste blokje
05/08/2022
heel lekker
heel lekker , nougat vanbinnen met lekker chocoladelaagje

Vraag & Antwoord

Heb je een vraag over dit product? Vraag of antwoord hier en help elkaar slimmer te kopen.

Laden...