Mustela Baby Zachte Wasgel

5 5 0 5 5 Mustela Zachte Wasgel is een reinigende gel zonder zeep voor haar en lichaam. Dit product is ontwikkeld voor gebruik vanaf de geboorte. De huid en de haren worden doeltreffend en zacht gereinigd, dankzij de zachte tenisden. De teerheid van de hoofdhuid wordt gerespecteerd dankzij de formule zonder zeep.
Mustela Baby Zachte Wasgel

Reviews

03/02/2023
Heerlijke geur
Deze origineel gekregen in het ziekenhuis, bij de geboorte. En ondertussen grote fan van het gamma van Mustela. Deze wasgel is lekker vettig, perfect voor de droge huidjes van baby's. En wat een heerlijke geur.. bijna verslavend ;)
03/12/2022
Topproduct
Ik gebruik deze in combinatie met de badolie. Reinigt goed. Ik heb nooit irritaties ondervonden op de babyhuid. Heel gemakkelijk in gebruik door het pompje. Je hebt er niet veel van nodig dus gaat lang mee.
03/08/2022
Mustella
Ik heb mustella geprobeerd,niet slecht,zacht voor de huid,wel iets duurder,maar toch ook een goed product voor de babyhuid.
05/07/2022
Mijn go-to wasgel
Dit is onze vaste wasgel voor ons zoontje (3j) Gebruiken al Mustela sinds zijn geboorte. Wast schoon zonder de huid te beschadigen of uit te drogen en ruikt lekker fris.
21/06/2022
Het best ruikende verzorgingsproduct!
Dit is by far het best ruikende product voor baby's op de markt. Ik was onze jongens van 6 en 8 hun haren hier nog steeds mee!

Vraag & Antwoord

Laden...